צה"ל תקף מספר משגרים של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. כתוצאה מהתקיפות שוגרו מספר רקטות שהיו מוטענות על המשגרים של חיזבאללה בדרום לבנון. בחסדי שמים אין נפגעים כתוצאה משיגורי הרקטות.
בהודעת דובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כעשרה משגרים של ארגון הטרור חיזבאללה, שהיוו איום על אזרחי מדינת ישראל במרחבים זבקין ושיחין שבדרום לבנון.

"בנוסף, כלי טיס תקפו עמדות תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב חולא שבדרום לבנון. כתוצאה מהתקיפות שוגרו מהמשגרים מספר רקטות, שחצו משטח לבנון לעבר מרחב ערב אל עראמשה, חלקן יורטו וחלקן נפלו בשטח פתוח, אין נפגעים. התרעות הופעלו במרחב על פי מדיניות.





















בחסדי שמים , ….. חחחחחחחחממ