149 אהבו
45 לא אהבו
מה חוגגים?
מה הם יכולים לחגוג? רצח. אולי הם חוגגים את ההפגנות של השמאל, כלומר את ההצלחה של חמאס עם רצח החטופים לגרום לשמאל ולכל העולם ללחוץ לעסקה..
כנראה את חיסול ישראל למרות שנראה לי שאנחנו קיימים או שזה חלום
חלום מפחיד
יש להם יותר מדי דלק ומעט מדי מיכלים.
כמו שאומרים, תדליק אותנו…
חחח מגוחך
לגמרי
מה נסגר????????????? על מה באמת החגיגות?
אם מטורפים
גשרים יפים..אחלה מטרה במרכז העיר.
מה חוגגים?
מה הם יכולים לחגוג? רצח. אולי הם חוגגים את ההפגנות של השמאל, כלומר את ההצלחה של חמאס עם רצח החטופים לגרום לשמאל ולכל העולם ללחוץ לעסקה..
כנראה את חיסול ישראל למרות שנראה לי שאנחנו קיימים או שזה חלום
חלום מפחיד
יש להם יותר מדי דלק ומעט מדי מיכלים.
כמו שאומרים, תדליק אותנו…
חחח מגוחך
לגמרי
לגמרי
מה נסגר?????????????
על מה באמת החגיגות?
אם מטורפים
גשרים יפים..אחלה מטרה במרכז העיר.