שלהי הקיץ מורגשים היטב באגמון החולה-קק"ל, כשהטבע מתחיל להתכונן לשינוי העונה. נדידת הסתיו מביאה עמה את הגשם הראשון, שמנקה את האוויר ומסמן את תחילתו של עידן חדש עבור הציפורים והמבקרים במקום.
עינבר שלומית רובין, מנהלת השטח באגמון החולה, משתפת את התרשמותה: "הסתיו כבר ממש כאן! ציפורים נודדות באלפיהן וגשם ראשון ניקה את האוויר. חבל שאי אפשר לצלם ריח…" התיאור מדגיש את השינוי המרתק שמתרחש בנוף ובאקלים.
בזמן שציפורים ממלאות את השמיים במעופן, המבקרים יכולים ליהנות מהנוף המרהיב והמפגש עם הטבע במלוא עוצמתו. אגמון החולה מייצג את אחד המקומות היפים בישראל, ושוב מזכיר לנו את הקסם שבשינויי העונות.





















מה רבו מעשיך השם כולם בחוכמה עשיתה
מדהים