תיעוד טיסת הכטב"ם ורגע הפגיעה בקומה ה-14 בבניין בנהריה (אזעקה מוקלטת)
תיעוד מהעיר נהריה מציג את תעופת הכטב"ם בשמי העיר ללא הפרעה, בהמשך תועדה פגיעת הכטב"ם בקומה ה-14 בבניין רב קומות בעיר וגרם לנזק למבנה.
חיזבאללה שיגר שני כטב"מי נפץ לעבר העיר נהרייה. התקיפה אירעה לאחר תקיפה חריגה המיוחסת לישראל הלילה בסוריה. אזעקות ממושכות נשמעו בנהריה וביישובים סמוכים בגליל המערבי. במשך כעשרים דקות נאלצו אלפי תושבים ביישובים לא מפונים להישאר במרחבים מוגנים בעקבות אזעקות בלתי פוסקות.
דובר צה"ל עדכן: "בהמשך להתרעות שהופעלו על חדירת כלי טיס עוין במרחב הגליל המערבי, זוהו שתי מטרות אוויריות חשודות שחצו משטח לבנון, זוהתה נפילה במרחב נהריה, אין נפגעים".
כוחות כיבוי והצלה הגיעו לזירת הפגיעה בנהריה, נערכו סריקות בבניין שנפגע באופן חיצוני בלבד ונשלל החשד לנפגעים. בחצר הבניין התפתחה שריפה קטנה כתוצאה מפגיעת הכטב"ם. בחסדי שמים לא היו כל נפגעים באירוע.
משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות כתב בעקבות הפגיעה של הכטב"ם: "היי נתניהו, היי חברי קבינט. רק רציתי לבדוק אתכם האם אתם זוכרים אותנו"?
ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "דין נהריה כדין תל אביב. אסור להשלים עם הפקרת הצפון."





















תודה לקב”ה שאין נפגעים. זורק את חמתו על עצים ואבנים יהודים בואו נתעורר!
ברוכים הבאים למלחמת לבנון השלישית!
ואוו נס ממש חבל שאנשים לא נכנסים למרחב מוגן יכל לפול עליהם
שגרה…
כטבמונצ'יק
ירי מכוון לעבר אוכלוסיה אזרחית ושום מילה מהפדופילים בהאג. מעניין כמה שוחד החלאות הללו מקבלים?
להפסיק עם הצביעות ולהתחיל למחוק ערים, כפרים ותשתיות בלבנון ברמת הירושימה.