דובר צה"ל עדכן: "בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה האחרונה בדרום הגולן ובבקעת בית שאן, זוהה כלי טיס בלתי מאויש ששוגר מעיראק וחצה לשטח הארץ מסוריה. לעבר כלי הטיס שוגרו מספר מיירטים, האירוע הסתיים, אין נפגעים".
גם בשעות הבוקר המוקדמות הופעלו אזעקות בדרום הגולן בעקבות חשד לחדירת כלי טיס בלתי מאויש לדרום הגולן. דובר צה"ל עדכן כי "בהמשך להתרעות שהופעלו בין השעות 04:45-04:54 בדרום הגולן, מטוסי קרב של חיל האוויר יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש ששוגר מעיראק ועשה את דרכו לשטח הארץ מסוריה. הופעלו התרעות על פי מדיניות, אין נפגעים".
מדובר למעשה בפעם הרביעית והחמישית שהמיליציות העיראקיות הנתמכות בידי איראן משגרות ביממה האחרונה כטב"ם לעבר מדינת ישראל.
עד כה ככל הידוע, ישראל לא תקפה לפחות לא באופן ישירה את המיליציות העיראקיות.




















