צה"ל החל הבוקר בגל תקיפות נרחב בעומק לבנון כנגד מטרות טרור. התקיפה העצימה שהדיה נשמעים היטב בצפון, מתבצעת בעומק לבנון במרחק של כ-120 ק"מ מגבול ישראל.
דובר צה"ל פרסם הבוקר מעט אחרי השעה 06:30 הודעה בה נכתב: "ראשוני: צה"ל תוקף כעת באופן נרחב מטרות טרור של חיזבאללה בלבנון. פרטים נוספים בהמשך".
רשת אל מיאדין מעדכנת כי בוצעו תקיפות בסגנון של חגורת אש באזור א-נבטיה וצור בדרום לבנון. כמו כן הותקפו מטרות רבות בבקעא. על פי הדיווחים השונים הותקפו מעל 100 מטרות עד כה.
תושבי הגולן קיבלו הבוקר הנחיות בנוגע להיום בהם נכתב: "לאחר סיום הערכת מצב נוספת הבוקר ובהתאם להנחיות פקע"ר הגולן מוגדר כאזור התגוננות כתום. להלן רענון הנחיות התקפות היום עד השעה 18:00: אין לקיים כל פעילות חינוכית (כולל גנים ופעוטונים, חנ"מ, חוגים או כל פעילות חינוכית יישובית כולל פעילות בלתי פורמלית). הלמידה בבתי הספר תתקיים באופן מקוון. התקהלויות: עד 10 אנשים בשטח פתוח, עד 100 אנשים במבנה. חופי הכנרת סגורים לקהל. מקומות עבודה: ניתן לקיים פעילות במבנה או בסמוך למרחב מוגן. חקלאות: ניתן לקיים פעילות חקלאית באישור מול הרבש"צ בלבד. תחב"צ: כרגע מתנהלת כרגיל. תנועה בכבישים: מותרת בשעה זו ללא הגבלה, ייתכנו חסימות צירים בהתאם למצב. מכולת/סופר וכל ממכר מזון מותרים במבנה בלבד. מרפאות: ניתן להפעיל.
במהלך הלילה יורט כטב"מ ששוגר מעיראק בדרום הגולן ללא נזק וללא נפגעים.





















ישתבח שמו לעד! תמשיכו לתת בראש!