אמש (רביעי) מעט לפני חצות נשמעו פיצוצים בשמי העיר אילת. תושבים הספיקו לתעד את יירוט המטרה החשודה מעט מעל גובה קו המים.
המיליציות העיראקיות הנתמכות בידי איראן שיגרו לישראל כטב"ם נפץ שהגיע לאזור אילת. בהודעה שפרסמו כתבו העיראקים כי שיגרו מל"ט לעבר אילת בתגובה לכיבוש ולרצח שישראל מבצעת ובתמיכה בלבנון.
הכטב"ם יורט בהצלחה על ידי מערכות ההגנה של חיל האוויר מעל ים סוף ולא חצה לשטח ישראל. התראות לא הופעלו באילת על פי המדיניות.
דובר צה"ל עדכן אמש כי "לפני זמן קצר, חיל האוויר יירט בהצלחה, במרחב ים סוף, כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו לשטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח מדינת ישראל".
מאוחר יותר פרסם צה"ל תיעוד מהיירוט של הכלי מעל ים סוף.




















