צילום: איתי בית-און/ לע"מ. סאונד: בן פרץ/ לע"מ.
לקראת חג הסוכות, אירח ראש הממשלה בנימין נתניהו משלחת רבני חב"ד, וקיבל ממנה את ארבעת המינים.
הרבנים הציגו לראש הממשלה לקט ספרי ה"תניא" של האדמו״ר הזקן שהודפסו במקומות שונים בלבנון, בזמן מלחמת לבנון הראשונה ב-1982.

צילום: קובי גדעון /לע"מ
ראש הממשלה הודה לרבנים שחיזקו אותו להמשיך במערכה עד להשגת הניצחון המוחלט, ואיחל להם ולכלל עם ישראל חג סוכות שמח.
ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו נדרשים לעוז, לתחבולה ולסיעתא דשמיא. מלחמה זה דבר ארוך – זו לא תכנית כבקשתך. יש ימים יותר טובים ויש ימים פחות טובים, אבל העיקר זה לחתור לניצחון".

צילום: קובי גדעון /לע"מ
בפגישה השתתפו בין-היתר חבר נשיאות בית הדין של רבני חב"ד, הרב חיים ליבוביץ; הרב מנחם מענדל גלוכובסקי והרב אברהם מיכאל הלפרין; ויו"ר צעירי אגודת חב"ד, הרב יצחק אהרונוב.





















יהודים של תמונות
הכל טוב ויפה , אבל לראות בתמונה שהעסקנים יושבים והרבנים עומדים , זה ביזי בזיונות, ובושה וחרפה !
עסקנים שכך נוהגים מעיד על עיוות חשיבתי , שאחריתו מי תשורנו