שוטרי משטרת התנועה הארצית (ימת"א מנשה) עצרו נהג שנתפס בממל"ז (מד מהירות לייזר) במהירות מופרזת של 217 קמ"ש. רישיונו של הנהג נפסל והוא נכלא והובא לדיון הארכת מעצרו בבית המשפט.
האירוע התרחש במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת ונחושה של שוטרי משטרת התנועה הארצית (ימת"א שפלה) בכביש 6, עוכב נהג רכב שנתפס בממל"ז כשנהג במהירות של 217 קמ"ש. נהג הרכב, בן 34 מנצרת, הועבר לחקירה בפני בוחני התנועה עמקים, בסיומה רישיונו נפסל והוא נכלא.
במהלך מעצרו טען הנהג בפני השוטרים כי "זה לא היוני". השוטרים הסבירו לו שהוא סיכן את משתמשי הדרך בנסיעה פרועה במהירות של 217 קמ"ש בכביש המהירות הגבוהה המותרת בו היא לכל היותר 100 קמ"ש.




















