זירת התקיפה בביירות
דיווחים בלבנון על מבנה בן ארבע קומות ברובע הדאחייה בביירות שהותקף במהלך הלילה ללא שקדמה לכך אזהרת פינוי של דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי.
כוחות ההצלה בזירת התקיפה בדאחייה
על פי הדיווחים בלבנון המבנה שהותקף בסביבות השעה 03:30 לפנות בוקר, ממוקם באזור א-סיאח ברובע הדאחייה ובמקום אותרו פצועים רבים. כוחות ההצלה של לבנון מבצעים במקום חיפושים אחר לכודים בין ההריסות של הבניין שלא פונה מיושביו טרם התקיפה.
לפי שעה לא ברור יעד התקיפה החריגה. לאחרונה תוקף חיל האוויר עשרות מטרות טרור של חיזבאללה בביירות בדגש על רובע הדאחייה. על פי רוב מפרסם דובר צה"ל בערבית אזהרת פינוי טרם התקיפה אולם הפעם כאמור אזהר לא ניתנה והערכות הן כי ישראל ניסתה לחסל בתקיפה פעיל חיזבאללה ואולי אף מדובר בחיסול של מספר מחבלי חיזבאללה.





















סליחה שלא הזהרנו אתכם קודם…באמת לא בסדר..
לפחות התקיפה הייתה מזהירה…
אשמתם הם עדיין בדאחייה