חרף העובדה כי חמאס הודיע אתמול (שני) על הפרת ההסכם ועצירת שחרור החטופים בעקבות טענות שעלו מצדו על הפרות של ישראל, נראה כי במדינת ישראל טרם הפנימו כיצד יש לנהוג אל מול הטרור, תנועת צו 9 שקיימה חסימות של משאיות הסיוע ההומניטרי לחמאס לאורך המלחמה בדרישה לשחרור החטופים תמורת המשך הסיוע לחמאס, מפרסמת הבוקר תיעוד בו נראות משאיות סיוע ממשיכות לנוע אל תוך הרצועה.
בתנועה פרסמו תיעוד מהבוקר של משאיות סיוע לחמאס בדרכן לרצועת עזה, וכתבו: "למרות שחמאס הודיע שלא ישחרר את החטופים – מאות משאיות סיוע נמצאות כעת בדרכן לארגון הטרור. מדינת ישראל ממשיכה לעבר את ההסכם ולעמוד מאחוריו כדי להציל את החטופים שעודם בשבי חמאס. במידה וחמאס יפר ביום שבת את ההסכם העוול הזה חייב להיפסק מיידית! אסור להעביר סיוע שמחזק את ארגון הטרור ופוגע בהשבת החטופים. נתניהו, זה בידיים שלך!"





















די, נו…
אין גבול לטמטום שלנו…
שישלחו גם משאית מקררת- התלוננו שלא אכלו שלם בשר.
אנחנו אשמים, אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד.
יש לנו מנדט לשטח אותם- תרתי משמע- ואנחנו לא מעיזים.
לנתק הכל! מים, חשמל, מזון, הם היו רגע לפני שבירה ואנחנו אוששנו אותם כשהחזרנו את האספקה…
אדיוטים…
ממשלה של נמושות, מה נעשה..?
ביבי
חזק רק בדיבורים
אין לו טיפת שדרה