יהודי נכנס בטעות לשכונה ערבית במזרח ירושלים ונקלע לניסיונות לינץ' אכזריים מצד המקומיים. האירוע התרחש מוקדם יותר השבוע בשכונת עיסאוויה במזרח העיר. נהג רכב נכנס בשוגג לשכונה הישראלית וזוהה על ידי הערבים במקום כיהודי. הללו החלו לרגום את הרכב באבנים ובשאר חפצים.
נהג הרכב התקשר למשטרה מפוחד עד לעמקי נשמתו והתחנן על חייו. מצלמות הרכב תיעדו את רגעי הדרמה בה חייו היו בסכנה. בחסדי שמים הנהג הצליח לצאת בשלום מהאזור הערבי עם נזקים לרכב בלבד. האירוע עצמו התרחש לפני מספר ימים וכעת נחשף התיעוד ממצלמות הרכב.





















איך בדיוק הוא נכנס לשם "בטעות"???
לא לבהאמין בירושלים הבירה ככה צריך להרגיש את הפחד מהחיות טרף הללו
אנחנו הישראלים לא מתייחסים ככה לאף גוי גם לא לערבים למה הם כאלה אוהבים אותנו מתים?
וזה לא עזה תאמין לי השם שלח לך מלאך שפינה את הדרך היית אמור למות כי מלאכיו יצווה לך לשמורך בכל דרכיך.
ראיתם פעם ערבי טועה ווככה קורה לו בשכונה הכי גרועה של יהודים??
עצוב עצוב עצוב אבא שבשמיים שלח לנו משיח שימגר לנו את התופעה הזאת.
זה בתוך עיר הבירה שלנו, כן?
והם מסתובבים חופשי אצלנו?
שלא נדע. אבל נראה לי שבמצבים כאלו שלא יהיו- אסור לצפור. כי זה מיסב את תשומת הלב המסריח שלהם
גם שם צריך לעשות טיהור…
אם השב"כ לא היה עוצר אותנו,אז לא היה צריך לעצור אותם!!!! אפילו יש על זה פסוק[ישמח צדיק כי חזה נקם פעמיו ירחץ בדם הרשע]
צודק ,אבל תבאר את הפסוק
ציונים, מתי תבינו כבר?? וכי זו גאולה?! ה' שמר עליו. מאחל לך החלמה מהירה, עברת יסורים נוראים, שתזכה להתנער מזה כמה שיותר מהר, ליבנו איתך.
ימח שמח, רואים שהרכבים מעכבים אותו בכוונה
ימח שמח, רואים שהרכבים מעכבים אותו בכוונה
ואלו נקראים ערבים ישראל. עם ת.ז. כחולה…
כמה זמן השוטר מזעיק עזרה אבהלה
צריך להכניס לשם את נוער הגבעות שישרפו אותם
חפים מפשע
מעניין הם זרקו אבן וברחו, ממי הם ברחו?