היחידה המרכזית של מחוז ש"י עצרה לפנות בוקר שני חשודים, פלסטיני תושב אל-עזרייה ותושב מזרח ירושלים בשנות ה־30 לחייהם, בחשד למעורבות בחפירת מנהרה שנחשפה לאחרונה סמוך למעבר א-זעים שבאזור ירושלים.
החקירה נפתחה לאחר דיווח שהתקבל מהמינהל האזרחי על איתור מנהרה באזור המעבר. למקום הוזעקו כוחות משטרה ממחוז ש"י ולוחמי מג"ב עוטף ירושלים, אשר איתרו מנהרה שנחפרה משטחי יהודה ושומרון לכיוון שטח ישראל.
המנהרה שנחשפה.
על פי הודעת המשטרה, עומק המנהרה הגיע לכ-25 מטרים. בזירה נתפסו כלי חפירה, בקבוקי מים, כפפות, מסכות פנים וציוד נוסף שעל פי החשד שימש את המעורבים בעבודות החפירה.
חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז ש"י החלו באיסוף ממצאים מהזירה, ובמהלך החקירה הצליחו להפיק ראיות פורנזיות, ובהן ממצאי DNA, שהובילו לזיהוי שני החשודים.
בעקבות הממצאים ביצעו חוקרי מפלג המיעוטים בימ"ר ש"י, יחד עם לוחמי מג"ב איו"ש ושוטרי מחוז ירושלים, מבצע מעצרים שבמהלכו נעצרו השניים והועברו לחקירה.
במשטרה בודקים כעת את החשד כי המנהרה נחפרה בתקופה האחרונה ונועדה לשמש לביצוע עבירות ביטחוניות, ובהן פעילות טרור וכן החדרת שוהים בלתי חוקיים לשטח ישראל. החקירה נמשכת.





















יפה הובילה למעצר של מחבל….מה הלאה בית מלון וכו….
כמובן וודאי ,וכן למוד חינם לתואר שני עד לשחרור
תמשיכו לרדוף לומדי תורה ולא ישאר לכם זמן לטפל בבעיות האמיתיות
הזייה,איך מתחת לאף קורה דבר כזה?