שוטרי משטרת התנועה הארצית ביצעו אכיפה ממוקדת נגד עבירות תנועה מסכנות חיים בכביש 431 ובדגש בגין עבירות מהירות מופרזת. במהלך הפעילות, שוטרי ימת"א שפלה תפסו בממל"ז נהג ש'טס' במהירות של 185 קמ"ש (במקום 90) בכביש 431 וכרזו לו לעצור. הנהג לא שעה לקריאות וכריזות השוטרים והמשיך בנהיגה מופרזת ופרועה בכביש בניסיון להימלט, תוך כדי שזגזג בין רכבים, גם כשנתיב בכביש היה חסום בעקבות עבודות בכביש, תוך סיכון ממשי של משתמשי הדרך.
במהלך המרדף אחריו, הנהג איבד שליטה על הרכב, התנגש בגדר הפרדה ונעצר.השוטרים עצרו בסמוך ועצרו את הנהג, שהדיף ריח חזק של אלכוהול ואת 3 הנוסעים שהיו עימו ברכב. בבדיקה התברר כי הינו 'נהג חדש' (מתחת לגיל 21) שהסיע נוסעים ללא מלווה ובניגוד לחוק.
הנהג, בן 18 מביתר עילית, נעצר והובא לחקירה בפני בוחני התנועה, בסיומה נכלא. רכבו הושבת.





















כזה נהג צריך שלילה לכל החיים
כזה נהג ייסע ללא רישיון. רק כלא לתקופה ארוכה.
הוא ילמד שלא נוהגים כך זה לא קשור ללילה לכל החיים
לא נכון , כי הוא יסע בכל אופן גם אם אין לו רישיון, אז כבר עדיף שיהיה לו באישור, כמובן לאחר קנסות וכו'
מדובר בילד שעדיין לא גדל