תיעוד שצולם בזירת הפיגוע מתעד את המחבל לאחר שהתנגש בתחנת האוטובוס בצומת התשבי רץ בכביש ויורה לעבר אזרחים. מי שמצלם את הסרטון נשמע אומר: "יש פה מישהו שיורה בחוץ". לאחר מכן המחבל מנוטרל בירי של לוחמי מג"ב והצלם אומר: "יש כאן מחבל שירו בו".
תיעוד הירי של המחבל ונטרולו בידי לוחמי מג"ב
בתיעוד ניתן להבחין ברכב חולף על פני המחבל כאשר המחבל מנסה לירות לעברו ומנסה לפגוע באנשים נוספים מעבר לדריסה והירי שביצע בתחנת האוטובוס.
גדעון שלום, אחד האנשים שהיה עד לפיגוע וניצל בנס סיפר ל-N12: "ישבתי בתחנת האוטובוס ואז יצאתי והגעתי לקצה המעקה. ראיתי רכב שבא ממול ושמעתי 'בום'. הוא נכנס באדם שהיה ברכב אחר. ברחתי לכיוון הצד השני ומישהו עצר אותי ושאל 'מה קרה'. אמרתי לו 'תברח תברח הוא עם סכין'. הוא ירה לכיווני כמה יריות ורצתי בזיגזג. רצתי לתוך הצומת וראיתי רכב של מג"ב. עמדתי לפניהם בתוך הצומת, סימנתי להם עם הידיים ואמרתי להם שיש פיגוע. הם תוך שניות הסתערו ואחרי חילופי אש נטרלו אותו".




















