חטיבת גולני ברצועת עזה
קרדיט: דובר צה"ל
לאחר חודשים ארוכים של לחימה בגזרה הצפונית, כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני בפיקוד אוגדה 36 חזרו לפעול ברצועת עזה.
תקיפות וחיסולים ברצועה
קרדיט: דובר צה"ל
בשבוע האחרון כוחות החטיבה פועלים במרחב רפיח על מנת לאתר ולהשמיד תשתיות טרור שנותרו במרחב וביניהם מבנים מהם פועלים מחבלים ועמדות תצפית וירי. בפעילות, הכוחות מאתרים אמצעי לחימה ומחסלים מחבלים. כוחות צה"ל ימשיכו לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל.




















