לפחות שני בני אדם נהרגו ועוד יותר מתריסר נפצעו כאשר ספינת אימונים של הצי המקסיקני התנגשה בגשר ברוקלין בניו יורק אתמול (מוצ"ש). ראש העיר של ניו יורק אריק אדמס אמר כי 19 בני אדם נפצעו מהם ארבעה באורח קשה. כוחות הצלה וחילוץ הוזעקו למקום וצוללים נכנסו למים בחיפוש אחר נעדרים.
הספינה במהלך התאונה בה נשברו התרנים שלה.
פרסום לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על האוניה ששימשה בהיסטוריה כספינת אימונים של הצי המקסיקני היו באותה עת 227 נוסעים. תקלה טכנית בספינה גרמה לה לסטות ממסלולה ולהתנגש בגשר. שניים מהפצועים הם אנשי צוות שהיו על תורן גבוהה בספינה.
לגשר ברוקלין עצמו לא נגרם נזק והוא נותר פתוח לתנועה באופן חופשי.
משטרת ניו יורק והמועצה הלאומית לבטיחות בדרכים פתחו בחקירת התאונה בה הייתה מעורבת ספינת המפרש ההיסטורית.






















כרגיל.. אמריקאים עושים ביג דיל מכל דבר
שילמו ליאכטה כסף על פירסום הוידאו כדי שתתנגש
לפעמים אין לתקשרות משהו מעניין להציע