משטרת התנועה הארצית (ימת"א נגב) והמערך האווירי של משטרת ישראל באכיפה משולבת נגד עבירות תנועה מסכנות חיים בכבישי הדרום.משטרת התנועה הארצית (ימת"א נגב) בשיתוף עם המערך האווירי של משטרת ישראל יצאו לאכיפה ממוקדת נגד עבירות מהירות ועקיפה בקו הפרדה רצוף בכבישי הדרום.
במהלך הפעילות נקלטו עבירות עקיפה בקו הפרדה רצוף, מ'מעוף הציפור' ע"י הסייר המוסק ושודרו לנהגים שנעצרו בכביש ע"י שוטרי ימת"א דרום.
עוד ממהלך הפעילות המבצעית – נעצר 'נהג חדש' ש'טס' במהירות של 159 קמ"ש (במקום 90), רישיונו נפסל.





















הענין של פס לבן לא כל כך מובן. לפי דברי השוטר הוא עבר נתיב בקו לא רציף וחזר בקו רציף. אם כך, כאשר נהג מנסה לעקוף בקו לא רציף מאיפה הוא אמור לדעת שעוד רגע זה הופך לקו רציף ? אין לו מסוק ! על זה עשר נקודות ?
ברגע שהקו מתחיל להיות יותר צפוף אתה אמור לדעת שעוד כמה מטרים זה נהיה קו רצוף