ברשת פורסמו תיעודים בהם נראה מרכז התקשורת של המשטר האיראני בוער לאחר תקיפות צה"ל במקום.
מוקדם יותר פרסם דובר צה"ל כי חיל האוויר תקף באופן ממוקד ובהכוונה מודיענית מדויקת של אגף המודיעין, את מרכז התקשורת המשמש את הכוחות המזוינים של איראן לפעילות צבאית.
לדבריו מרכז זה שימש את הכוחות המזוינים לקידום פעולות צבאיות בכסות אזרחית, תוך שהוא משתמש באמצעים ובנכסים שלו.




















