צילום: לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למהלכי הלחימה נגד איראן והדגיש כי ישראל ממשיכה בפעילות התקפית רחבת היקף נגד מטרות המשטר.
בהצהרה שפרסם אמר נתניהו: “אנחנו ממשיכים לתקוף בעוצמה את המטרות של משטר הטרור האיראני”.
לדבריו, במהלך התקיפות האחרונות חוסל מפקד חיל הים של משמרות המהפכה. “לאיש הזה יש הרבה דם על הידיים, ובנוסף הוא זה שהוביל את סגירת מצרי הורמוז”, אמר.
נתניהו הוסיף כי מדובר במהלך נוסף במסגרת שיתוף הפעולה בין ישראל לארצות הברית: “זוהי עוד אחת מהדוגמאות של שיתוף הפעולה בינינו לבין ידידתנו ארצות הברית, במטרה המשותפת להשיג את מטרות המלחמה”.
ראש הממשלה הדגיש כי ישראל תמשיך לפעול בעוצמה נגד היעדים האיראניים במסגרת המערכה המתמשכת.





















יפה,מה הלאה?
די להתרברב בנתיים העם סובל בישראל…
הוא לא מתרברב הוא מעדכן…
ועכשיו הוא מתנקם נקמה גדולה במי שפגע בנו
אז בבקשה קצת קרדיט.