כוחות צוות הקרב החטיבתי 188, בפיקוד אוגדת עזה (143), השמידו ארבעה תוואים תת-קרקעיים בדרום רצועת עזה – ובהם מנהרה שהייתה חלק מתשתית ששימשה להחזקת חטופים. כך דיווח דובר צה"ל.
קרדיט: דובר צה"ל
הפעילות התבצעה בשיתוף יחידת יהל"ם, מזרחית לקו הצהוב, במסגרת מבצעי טיהור תשתיות הטרור במרחב דרום הרצועה. סך אורכם הכולל של התוואים שהושמדו עומד על כארבעה קילומטרים.
בתוך המנהרות אותרו חדרי שהייה שנעשה בהם שימוש על ידי הדרג הבכיר של חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור חמאס. אחד התוואים היווה חלק ממערך תת-קרקעי רחב יותר שתפקד, לפי צה"ל, כתשתית להחזקת חטופים.





















לפוצץ את כל המנהרות ולא חשוב מה נמצא מעל