צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
עימותים קשים התרחשו הלילה (בין רביעי לחמישי) במוקדים רבים ברחבי מזרח ירושלים, לאחר שמאות מתפרעים פלסטינים החלו בו-זמנית בהפרות סדר קשות. במהלך המהומות שני קציני משטרה נפצעו באורח קל מהשלכת מטען . בשכונת עיסאוויה, משפחה יהודית עברה ניסיון לינץ' לאחר שנכנסה בטעות לשכונת בית חנינא ורכבה נרגם באבנים. בתיעודים מהשכונות סילוואן וראס אל-עמוד נראה ירי מתמשך של זיקוקים לעבר בתי יהודים. במקביל, עצרו כוחות הביטחון תשעה בני אדם בחשד שהשתתפו בהתפרעויות.
צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
בנוסף, מאות מפגינים פלסטינים התעמתו עם כוחות הביטחון במחנה הפליטים שועפאט. בחמאס וברשות הפלסטינית המשיכו בהסתה כדי שהמהומות והעימותים יזלגו אל מערב העיר. הן בחמאס והן ברשות הפלסטינית רוצים ליצור זיקה בין כל הגזרות הפלסטיניות. הם קוראים לצעירים לצלם את העימותים ולהעלות אותם לרשת כדי ללבות את ההסתה.
במהלך הלילה, לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל פעלו במספר מוקדים במזרח ירושלים. בעיסאוויה, החלו התפרעויות אלימות, לרבות יידוי אבנים, שריפת פחים, השלכת בקבוקי תבערה ומטענים לעבר הכוחות.
צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
במהלך הפעילות, 2 קצינים פונו לקבלת טיפול רפואי, לאחר שנפצעו באורח קל כתוצאה מהשלכת מטענים. הכוחות, הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ולפנות בוקר, פשטו הלוחמים ויחידת המסתערבים של מג"ב י"ם על בתיהם של 9 חשודים במעורבות בהתפרעויות האלימות. החשודים נעצרו והועברו לחקירה במשטרת ישראל. בסילוואן, חשוד יידה בקבוקי תבערה לעבר הכוחות ולעבר ניידת, הלוחמים הגיבו בירי, לא זוהו פגיעות ולא היו נפגעים לכוחותינו. במקביל, הפעילות בגזרת שועפאט נמשכת כל העת.
צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן התייחס לדברים ואמר: "לוחמי ולוחמות משמר הגבול ימשיכו לפעול בנחישות נגד מפרי הסדר האלימים בכדי לשמור על ביטחון הציבור. אנחנו עם כוחות מתוגברים ומיומנים בגזרת ירושלים ויהודה ושומרון בכדי לטפל באירועים בעוצמה ומקצועיות."
צילום: דוברות המשטרה
במשטרת ישראל מסרו: "לוחמי משמר הגבול, ימשיכו לפעול בנחישות ובאפס סובלנות נגד מחוללי הפשיעה ומפירי הסדר הציבורי שמסכנים את כוחותינו".





















ימחשמם!!!!! ימותו ערבים מסריחים!!!
ממש
אני לא מבינה למה לא יורים בהם ,
בכל אלו שזורקים בקבוקי תבערה וזיקוקים???
גם אני
כי את במדינה מטומטמת
שימתו כל הערבים
כי אחכ יצטרכו לקחת אותם לבית חולים ולטפל בהם כדי שיוכשרו לעשות תואר ראשון ושני וזה בזבוז כסף.אז עדיף לעצור אותם,לעשות סרטון פסיכולוגי של לוחמה בטרור,לתת להם סיגריה וקולה כדי שיהיו רגועים ולשחרר אותם לנפשם.זה מצחיק אבל עצוב..
בעווה"ר מדיניות רקובה כי כשאין מים בבור אז יש נחשים ועקרבים..והרבה.אך נחמתנו,הובטחנו שכאשר מתרבות צרות,צפה לרגלי משיח..בב"א