צילום: סוכנות הידיעות האיראנית
איראן חשפה היום (חמישי) טיל בליסטי תחת השם "ח'ייבר", שהוא הדור הרביעי של הטיל שלה מסוג "חורמשאר". הטיל מסוגל להגיע לטווח של 2,000 ק"מ, ובעל ראש נפץ במשקל 1,500 ק"ג. כך דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית הרשמית IRNA.
"זהו מסר לאויבנו, כי אנחנו נגן על מדינתנו והישגנו", אמר היום שר ההגנה האיראני. לפי הנתונים שמסרו, הטיל יכול לפגוע ביעדים בתוך מדינת ישראל.
לטיל קוראים ח'ייבר, על שם הקרב הידוע בו צבאו של מוחמד, מייסד דת האסלאם, רצח יהודים רבים בנווה המדבר ח'ייבר, שבחצי האי ערב. עד היום, הפלסטינים קוראים: "ח'ייבר ח'ייבר יא יהוד, ג'ייש מוחמד סופ יעוד", באיום לרצח יהודים.





















האזרחים שם רעבים ולהם יש כסף לייצר פצצות.
אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר
החוסר מזל שלהם זה שהם רק יכולים לאיים… חחח