חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה, מרן הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, נשאל על ידי תושבי העיר טבריה האם לעזוב את העיר, ברקע החשש מפני פריצת חזית מלחמה מול חיזבאללה בצפון הארץ. 'חדשות JDN' עם התשובה המלאה:
"נאמר במסכת תענית כא: בשכנותו של רב לא היתה מגיפת הדבר, חשבו כולם שזכותו של רב היא זו שהגינה על התושבים, נתברר שאילו היתה זו זכותו של רב היה זכותו להגן על כל העיר, אלא היתה זו זכותו של יהודי קברן.
שואל רבנו השפת אמת, למה באמת זכותו של רב לא הגינה?
משיב השפת אמת שזכותו של צדיק יכולה להגן רק על מי שמתחבר לצדיק, וכנראה שבדורו של רב לא כולם כבדו אותו כראוי ולכן זכותו לא הגינה עליהם.
זכינו וזכתה העיר טבריה שאיש קדוש מאד גר שם עם רעייתו, והם חתני הגאון הצדיק המקובל רבינו דב קוק שליט"א ורעייתו, לכן הוא מגן על כל מי שדבק בו ובתורתו.
יצחק זילברשטיין".






















לולא הרב קוק יש לעזוב את טבריה כי אולי תתחיל מלחמה עם חיזבאללה???
לחיזבאללה יש טילים לכל רחבי הארץ…
צריך להאמין אמונה שלימה בחכמי ישראל