הבוקר הותר לפרסום דבר נפילתם של חמישה לוחמי צה"ל מירי דו"צ, סרן רועי בית יעקב, סמל דניאל חמו, סמ"ר בצלאל דוד שעשוע, סמ"ר גילעד אריה בוים, וסמל אילן כהן הי"ד.
היום בלווייתו של סמ"ר גילעד בוים הי"ד, ספדה אחותו חן לפיד ואמרה: "אנחנו מבקשים לשלוח מכאן חיבוק לכל חיילי צה"ל וחשוב לנו להגיד גם לחיילים האהובים מהשיריון שביצעו את הירי אתמול. אנו מחבקים אתכם ואין בליבנו כעס עליכם. ברור לנו שכל מטרתכם הייתה למען עם ישראל. תמשיכו במשימתכם החשובה וכשתוכלו תבואו אלינו לביקור".
אבידן, אביו של סרן רועי בית יעקב הי"ד, ספד לו בלווייתו ואמר: "ידעתי שאתה בלתי פגיע, לא חששתי. אתה מדויק ומקצועי, ואף כדור אויב לא יכול להשיג אותך. נפגעת אך ורק מהאש הקדושה של צה"ל. אין לי מילימטר של כעס או טענה כלפי לוחמינו. זו מלחמה, זה יכול לקרות. אתה נשארת קדוש, אף כדור אויב לא פגע בך".
מרים בן גל, דודתו של הלוחם רועי בית יעקב הי"ד אמרה על אחיינה: "אנחנו מבינים שזה חלק מלחימה. לא כועסים על אף אחד. אבל זה עצוב שככה צריך להיות. ברור לנו שאף אחד לא רצה בדבר כזה. אנחנו מחבקים גם את מי שירה את הירייה ובטוח לא התכוון. אנחנו מחבקים גם אותו".





















גיבורים ומשפחות גיבורות ואציליות
"אח יקר תנוח על משכבך בשלום"
תודה רבה על הכל
ממש מרגש בטרווווווף
עם ישראל הוא עם חזק ומרגש מפעם לפעם
צאו מעזה מספיק .דם הילדים אינו הפקר
גיבורים !
כל הכבוד
מי כעמך ישראל