שעות ספורות לפני המעמד המרגש של ברית המילה לבנו הבכור, חלה החמרה משמעותית במצבו הרפואי של האב, הרב יהושע בן מלכה דינה, חתנו של ראש ישיבת "נר זרח" עוצם, הגרי"ז פיינשטיין שליט"א. בעקבות ההידרדרות, נאלצו הצוותים הרפואיים להרדימו ולהנשימו.
הרב יהושע, נינו של מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שליט"א, ונכדו של הגר"ח פיינשטיין שליט"א, ראש ישיבת "עטרת שלמה", היה אמור לחגוג הבוקר את ברית בנו בכורו בבית החולים, בהשתתפות בני המשפחה וזקניו.
בישיבת "נר זרח" עוצם יצאה קריאה נרגשת לכלל בני הישיבה והבוגרים להרבות בתפילה, בתחנונים ובחיזוק בלימוד התורה לרפואתו השלימה של הרב יהושע בן מלכה דינה.
בהודעה שהופצה בקו המידע של הישיבה נאמר: "עקב החמרה במצבו של חתנו של רבינו ראש הישיבה, בני הישיבה ובוגריה מתבקשים להרבות בתפילה ובתחנונים ובחיזוק בלימוד התורה לרפואתו השלימה… והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים".
הציבור נקרא להוסיף בתפילה ולקרוע שערי שמיים עבור האב הצעיר שזקוק לרחמי שמיים מרובים





















מה משפחתו?