בעקבות התופעה של העלאת מחירי השכירות בתקופת חגי תשרי בירושלים, לממדים בלתי נתפסים – הודיעו בחסידות. באיאן על איסור גורף לשכור דירות בירושלים לימי ראש השנה הקרוב.
כמו כן הודיעו בחסידות כי רק אברכים יגיעו לחסות בצל האדמו"ר, ללא בני המשפחה.
בהודעה לחסידים נמסר גם כי ועד 'הכנסת אורחים – אורח לצדיק' יסדרו מקומות לינה סעודות מלאות לכלל החסידים.
חסידים שכבר שכרו דירות לראש השנה, מתבקשים לעשות שאלת רב בדבר ביטול השכירות.






















אשריכם חסידי באיאן
אולי בזכותכם ירדו המחירים
כל הכבוד. ממש חשוב האדמור חכם וצודק
כל הכבוד לאדמור היקר הזה שכולם ילמדו ממנו אני חסיד בעלז שאם אני רוצה להגיע בהרכב מלא רק על דירה לפני אוכל ונסיעות אני צריך לשלם כ 8-10 ש"ח למה למה למה
שהרב שלך ישלם לך
רחל זה גם שם של בהמה….
למה הדיבור הנגוע הזה? מה הבעיה שהרב ישלם? הרב שלנו הציע לשלם עלינו, מי שאין לו כסף… ורחל, זה השם של אמנו הקדושה. תתבייש
אמיר זה האוכל של הנל
אדמו"ר חכם מאוד
כל הכבוד על האומץ והיוזמה!
מבקשים מכל שאר החסידויות להצטרף
ולעצור את הסחיטה הזו
כל הכבוד!
ממנו יראו וכן יעשו כולם!
רק ככה אפשר להוריד את העושק!
עכשיו חובה להודיע על איסור עיכוב גט ואיסור להשאיר נשים במצב של מסורבות גט (הרב פלג'י קבע זאת לפני מאות שנים), ואיסור עישון ליד אנשים, ילדים ובכלל משום ונשמרתם לנפשותיכם (ולנפש הסובבים אתכם, גם בני משפחה ושכנים) ומשום מה ששנוא עליך…
מה קשור עכשיו?????
כבר דנו בנושא זה גם
חבל שאתם מוחקים תגובות שנוגעות לדיני נפשות. אסור לעכב גט ואסור לפגוע בבריאות, גם של אחרים -אסור לעשן ליד אחרים
מדהים איך אתם מוחקים תגובות שלא נראות לכם. מדהים גם שאפשר לגלוש באינטרנט….
עשקתם מאיתנו הכל לפחות. נעשוק אותכם בזמן שאנחנו קצת יכולים.
אני בטוחה שאין לך דירה באיזור באיאן.
עשקתם מאיתנו הכל? לא מובן, פרט בבקשה..
חסידים הם כולם שןטים. זה החומר
איזה מסכן שנשארת הנורמלי האחרון
חולי נפש
רק ככה יהיה שינוי אמיתי לעמוד מול העריצים ולהתנגד !
עם ישראל חי 🙏
כעת יהיה הרבה יותר דירות לחסידי גור, בעלזא, ושאר החסדויות שאינם מתקמצנים על ממונם.
העיקר לחסות בצילא דמהמנותא תחת כנפי השכינה. ולהנות מזיו קודשו של האדמו"ר עם כל בני משפחותיהם.
מעולה
אתם כולכם חוגגים בשבילנו, אך אני כחסידת באיאן, לא כ"כ מרוצה.
מעולם לא היתה חובה להגיע לירושלים. זו בחירה שלנו ואנו נשלמים את המחיר מתוך הבנה שהכל עניין של ביקוש והיצע.
גם במחיר יקר קשה למצוא דירות.
תחשבו מה זה אומר להיות לבד עם ארבעה פיצקאלאך שלושה ימי חג לבד לבד לבד.
אני צריכה לטבול את החלה בדבש?
אני מקבלת בהבנה את ההוראה, אבל תסתכלו על כל ההיבטים.
לא נשמע שאת חסידת באיאן,
כחסידת באיאן לא חושבת כך על החלטות הרבי שליט"א
היא יכולה להיות חסידה, ולעשות את דברי הרבי,
ואם כל זאת לכאוב את העובדה שהיא נשארת לבד עם ילדים קטנים ללא אוירת חג
זה בהחלט קשה, ושיהיה לך הכי טוב כמה שאפשר
בעצם אם עושים חשבון
אם 500 משפחות בגלל זה לא השכיור דירות
וכל דירה זה בערך 5,000 – 8,000 ש"ח ממוצע
אז חסכו כאן למעלה מ-3 מיליון ש"ח!!!!!!!
מה עושים עם כל הכסף הזה?
אפשר לעשות עם זה דברים הרבה יותר טובים ומועילים ולא כסף לפח
בא נראה את בעלז וגור מצטרפים למיזם
וכנ"ל גם בב"ב
לדעתי, לא חסכו. אלא לא הוציאו מאיפה שבדרך כלל, אין
להשכרה לחג, דירת חדר בצפניה, 12,000 שקל,
כל הכבוד
לפני שנים היו נוסעים החסידים לבד לחודש 1
ולמה בכלל או להוציא הון תופעות שאין או להשאיר את האשה והילדים לבד בחג רק כדי להתפלל עם הרבי ???
ליסוע לרבי לחג זו המצוה ה 614 ?
הדבר הכי נכון שיש. הגיע הזמן לשבור את שוק העברנו והסחיטה של מחירי הדירות . ישר כח .