הותר לפרסום: צה״ל ושב"כ תקפו אתמול (רביעי) במרחב רצועת עזה וחיסלו את המחבל מחמד רסמי מרזוק ברכה. ברכה היה מחבל במודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס שפשט לשטח הארץ במהלך הטבח הרצחני בשבעה באוקטובר, ולקח חלק בחטיפתה של יפה אדר.
אדר, בת 85, הייתה אחת משלוש החטופות הראשונות ששמן פורסם לאחר השבעה באוקטובר. התיעוד שלה יושבת בזקיפות קומה על הקלנועית לאחר החטיפה, הפך לאחת התמונות המזוהות ביותר עם המתקפה האכזרית של חמאס. אדר שוחררה במסגרת עסקת חטופים, 49 יום לאחר שנחטפה.
מדובר צה"ל נמסר לאחר המתקפה: "ארגון הטרור חמאס מפר באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך שימוש ציני בתשתיות אזרחיות לפעולות טרור. צה״ל ושב"כ ימשיכו לפעול נגד ארגון הטרור חמאס, על מנת להגן על מדינת ישראל".




















