במכתב ששיגר היום (חמישי) שר הפנים משה ארבל, הוא מאשים את שגריר ארה"ב בישראל מייק האקבי ב״חריגה מנורמות״, זאת לאחר שהאקבי הביע זעם על כך שרשות האוכלוסין וההגירה, הכפופה לשר הפנים, לא אישרה היתרי כניסה לכמרים אמריקנים אוהדי ישראל.
״הופתעתי לגלות את הדרך בה הוצגו טענותיך – ובפרט את ההחלטה לשלוח את מכתבך למגוון רחב של בעלי תפקידים בכירים, מבלי לפנות תחילה אליי או אל לשכתי באופן ישיר", כתב ארבל. "לטעמי, דרך פעולה זו חורגת מנורמות העבודה המקובלות ואינה משקפת את הקשר הישיר והבונה שנרקם בינינו״.
״כל בקשה שהובאה לידיעת לשכתי טופלה בפרק זמן קצר במיוחד. הנחתי על אותו אופן גם בטיפול במקרים שהוזכרו במכתבך – מקרים שלא הובאו לידיעתי קודם לכן״, סיכם שר הפנים.





















הטיפש הזה ארבל עוד יסבך אותנו
מה עוד הוא ימכור בשביל להיות שופט?