מחר: הרמטכ"ל צפוי לאשר את התוכניות לכיבוש העיר עזה בפיקוד הדרום – על פי העקרונות שנקבעו בשבוע שעבר. לאחר מכן, אם יאושרו, יועלו לדרג המדיני.
הכתב ינון יתח מדווח כי הפעולה בזיתון ממשיכה – והיא לא חלק מהתוכנית לכיבוש העיר עזה, אלא מהלך שתוכנן למקרה ואין עסקה. בצה"ל ממקדים מאמץ בפעולה בזיתון כעת, בין היתר כי מדובר במחבלים ששייכים לחטיבת העיר עזה. נראה כמו תחילת המהלך לפירוק המערכים של חטיבת העיר עזה של חמאס.
במקביל – במתפ"ש מתחילים לצבור לגיטימציה לפעולה מול ארגונים בינלאומיים והאו"ם. החל ממחר יחדשו את הכנסת המחסות והאוהלים. המיקום שנקבע: דרומית לציר מורג – האזור בו תוכננה הקמת העיר ההומניטרית.





















יאלה לסיים את הסיפור של עזה. לא עוד תמונת ניצחון. ניצחון ברור ואיכותי!