אחרי שקט יחסי מתקיפות של כמה ימים בלבנון ברקע ביקור השליחים האמריקאים במדינה, מקורות לבנוניים דיווחו על תקיפות של צה"ל באזור חוש בנפת צור בדרום לבנון לפני זמן קצר.
על פי מקורות ברשת "קדס" ישנם מספר פצועים בהפצצת חיל האוויר על בית שהופצץ בעבר במהלך המלחמה האחרונה, בין כפרי אל-באזוריה ועין בעאל.
מדובר צה"ל נמסר: "צה״ל תקף לפני זמן קצר תשתית טרור, מחסני אמצעי לחימה ומשגר של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. הימצאותם של מחסני אמצעי לחימה, תשתית הטרור והמשגר שהותקפו היוו הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון. צה״ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל".




















