הבוקר (א') התקבל דיווח על פיגוע ירי בצומת רמות בירושלים עם נפגעים רבים, לאחר פינוי הפצועים לבתי חולים, צוותי מד"א נאלצו לאשר את מותם של חמשה בני אדם.
מוטי בוקצ'ין, דובר זק"א שהגיע לזירה: "המראות קשים ומזעזעים. בתוך שניות הפך הצומת לשדה קרב יריות, בהלה ועשרות אזרחים שרצו להסתתר. לצערנו אנו נאלצים לטפל בכבוד המת של חמישה נרצחים מתנדבי זק"א יחד עם כוחות הביטחון עושים כאן עבודה לא פשוטה בזירה קשה מאוד."
מתנדבי זק"א מחוז ירושלים מטפלים במקום יחד עם המשטרה בכבוד המת ובאיסוף הממצאים.





















ועוד בג"צ רוצה להאכיל בשפע את הנוחבות….