צה״ל תקף בהובלת פיקוד הדרום מוקדם יותר היום (שני), בניין רב קומות שהיה בשימוש ארגון הטרור חמאס במרחב העיר עזה.
על פי דובר צה"ל, מחבלי ארגון הטרור חמאס התקינו מבעוד מועד במבנה אמצעי איסוף מודיעין, מטעני נפץ ועמדות תצפית. המחבלים אשר התקינו את אמצעי התצפית ואת מטעני הנפץ, שוהים באזור בסמוך למבנה ופועלים משם לאורך המלחמה נגד כוחות צה״ל לתכנון וקידום מתווי טרור.
ראש הממשלה נתניהו חשף הערב כי בימים האחרונים הופל מספר גדול של יעדים בעזה: "אני הבטחתי לכם לפני ימים אחדים שאנחנו נפיל את מגדלי הטרור בעזה, זה בדיוק מה שאנחנו עושים", אמר נתניהו. "ביומיים האחרונים 50 מגדלים כאלה נפלו, חיל האוויר הוריד אותם."
ברשתות הופצו צילומים חדשים המתעדים את ההריסות בעקבות המתקפה כנגד המגדל.





















