צה"ל תקף במהלך הלילה (ליל רביעי) ארבע עמדות שיגור רקטות במספר מוקדים ברחבי רצועת עזה, לאחר שלפי הערכת הצבא הן היוו איום מיידי על כוחות צה"ל ועל אזרחי מדינת ישראל.
קרדיט: דובר צה"ל
בהודעת דובר צה"ל נמסר כי עמדות השיגור שהותקפו והושמדו הוקמו על ידי ארגוני הטרור ברצועה בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף.
בצבא ציינו כי העמדות היו ערוכות ומוכנות לביצוע ירי, ועל כן התקבלה ההחלטה לפעול להסרת האיום טרם מימושו.
עוד נמסר כי כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ממשיכים בפריסתם במרחב בהתאם להבנות הפסקת האש, לצד המשך פעילות מבצעית לסיכול איומים והגנה על הכוחות ועל אזרחי ישראל.




















