דעות

הדס פרוש, פלאש 90

הניסוי נכשל – אנחנו הפסדנו בגלל ההיצמדות לביבי / ח. פרנקל

נכון, זה הייתה ממשלה רעה ליהדות ולציבור החרדי, אבל נפילתה הוא גם כישלון של החברה הישראלית • אבל בואו לא נשכח. ביבי מלך ישראל ותלך לעזאזל המדינה • ח’ פרנקל בטור דעה נוקב על האופציה שהחרדים הפסידו בגלל ביבי
  • "מדוע יש אנשים שמשקיעים בשעונים ועטי יוקרה ?

    תוכן מקודם

  • כמה מנהגים של פסח יש לכם במשפחה?

    תוכן מקודם

  • רוצה להגיע רגוע לחתונה של הילד שלך?

    תוכן מקודם

  • המזגן נכבה בסעודת השבת? לדעת להכריע - בלי להזיע!

    תוכן מקודם

  • "נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

    תוכן מקודם

  • הפוסק הזדעזע ממראה עיניו: כך מתגוררת משפחה ברוכת ילדים אצלו בשכונה

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

את צהלות השמחה שבקעו אתמול מבתים רבים בארץ, קשה היה לפספס. הממשלה המוזרה ביותר בתולדות מדינת ישראל, קרסה. כחרדים, אנחנו כמובן שמחים ומודים לה’ על כך. ממשלה שכל מהותה היה לקעקע את כל הקדוש והיקר לעם ישראל, ממשלה פרוגרסיבית מטורללת ללא קווים אדומים, שבזמן קצר הצליחה לעשות נזק שייקח עוד זמן רב לתקן. כן, הממשלה הזו הייתה צריכה ליפול, ויפה שעה אחת קודם. ואחרי שהבהרנו את הברור מאליו, וחלילה להבין מהדברים הבאים כאילו אנחנו תומכים בממשלה הרעה הזו, צריך לומר שיש פה גם אבל גדול. נכון, זה הייתה ממשלה רעה ליהדות ולציבור החרדי, אבל נפילתה הוא גם כישלון של החברה הישראלית.

שינוי היסטורי

בראש ובראשונה, הנזק הגדול ביותר שעשה בנימין נתניהו עם הקמת הממשלה הזו, הוא החרמת רע”מ. כן, אותו מנסור עבאס שביבי היה מוכן לחתום איתו על הסכם קואליציוני כל עוד הוא נשאר ראש ממשלה. כן, אותו ביבי שמטרת העל שלו הייתה להישאר בשלטון, והיה מוכן לחתום על הסכם עם מי שהוא הגדיר אח”כ כתומך טרור.

צריך לומר את האמת. מנסור עבאס הוא מנהיג אמיץ ונדיר. ראש מפלגה ערבית שלראשונה מאז קום המדינה הסכים לזנוח את העניין הפלסטיני ולדאוג לשילוב אמיתי של החברה הערבית במדינת ישראל. מאז ומעולם היו המפלגות הערביות סניפים של אש”פ וחמאס, שרוב נאומיהם ופעולותיהם היו תמיכה בחברה הפלסטינית – וזו הייתה אחת הטענות העיקריות שהופנו כלפיהם. במקום לדאוג באמת לציבור הערבי במדינת ישראל, הם דאגו לפלסטינים. נרצה או לא, ערביי ישראל הם מאות אלפי אזרחים שחיים בתוכנו. רווחתם, קידומם, מיגור הפשיעה והאלימות בכפריהם, הם אינטרס לאומי ראשון במעלה של מדינת ישראל. ומנסור עבאס הוא המנהיג האמיץ שקם לחברה הערבית בישראל ואמר לא עוד. לא עוד לדאוג לפלסטינים, לא עוד לייצג אותם בכנסת, לא עוד. עבאס החליט לייצג את ערביי ישראל, ואותם בלבד. זה היה מהלך לא קל. מולו נצבו כוחות חזקים בחברה הערבית ומחוצה לה. נלחמו בו, אבל הוא לא וויתר. והוא גם הצליח. שילוב רע”מ בממשלה הוא הצלחה לאומית של מדינת ישראל. הוא הצלחה של שילוב ערביי ישראל בתוך המדינה, ולא כגיס חמישי.

ועבאס הלך רחוק, מאוד רחוק. עד כדי כך שהוא הסכים לתמוך בתקנות יו”ש, ותמך בעוד אין ספור חוקים ביטחוניים, כשהאג’נדה שלו היא אחת. לא מעניין אותי הפלסטינים, אני רוצה לדאוג לאזרחי ישראל הערבים. והוא הצליח. חמישים מיליארד שקל, תוכנית חומש למיגור הפשיעה ועוד הרבה דברים טובים שמי שהיה מרוויח מזה בסוף זה מדינת ישראל עצמה. כן, גם נתניהו בעצמו היה מסכים לזה, כי הוא מבין טוב מאוד שזה טוב למדינת ישראל.

לצערנו, נתניהו הפסיד את השלטון, וכהרגלו, הוא שרף את המדינה בדרך. וכן, לשרוף את המנהיג הערבי האמיץ היחיד שהושיט יד לשלום – זה לשרוף את המדינה. לקחת מנהיג כ”כ אמיץ – ולתקוף אותו בשל תמיכה בטרור, כשנתניהו יודע שזה לא נכון, זה לשרוף את המדינה. נתניהו, במו ידיו, הרס את אחד הדברים הטובים ביותר שקרו פה בשנים האחרונות.

ובואו, בוויכוח בין הליכוד לרע”מ אם הייתה או לא הייתה נכונות מצד הליכוד להקים איתם ממשלה, אני מאמין לעבאס.

שלטון אמיתי

נכון, זה הופנה נגדנו. אבל הממשלה האחרונה עשתה בית ספר לפייק מנהיגות של נתניהו. במשך שנה אחת, על כרעי תרנגולת ובקואליציה כ”כ לא יציבה, הממשלה הזו עשתה כ”כ הרבה דברים. את מה שנתניהו לא התחיל לעשות בעשור של כהונה, כשבחלקם הוא הסתמך על קואליציה יציבה מאוד, עשתה הממשלה השברירית הזו בשנה.

הימין היה בשלטון במשך עשור, אבל לא באמת שלט. כי בראש הממשלות עמד אדם פחדן, שקבלת החלטות היה האיום הכי גדול עליו. במשך עשור של שלטון נתניהו כמעט לא חולל שום שינוי אמיתי בזירה הפנים הישראלית, כשמערכת המשפט היא הדוגמה המובהקת ביותר לכך. לפני כשנתיים, לפני סבב הבחירות הראשון, שאלנו את ח”כ ישראל אייכלר למה ממשלת ימין במשך כ”כ הרבה זמן לא מצליחה לרסן את בג”צ, ותשובתו הדהימה אותנו בפשטותה: ”בגלל ביבי, הוא מפחד”. הממשלה הזו החזירה את השמאל לשלטון והיא שלטה. לא רק נאומים מלאים בפאתוס על אני ואני ואני. אלא שינויים אמיתיים, מרחיקי לכת, שינויים שלטוניים שיישארו איתנו לעוד הרבה זמן.

הציבור החרדי והיהדות כולה הם הסובלים העיקריים מזה. די אם נזכיר את רפורמת הכשרות של כהנא ורפורמת הסלולר של הנדל. גם בתפקיד שר הבריאות, תפקיד זניח ולא חשוב, הצליח ניצן הורביץ להחדיר את האג’נדה המסואבת שלו. גם בתפקיד השולי של שרת התחבורה, מיכאלי קידמה אין ספור חילולי שבת וטירלולים פרוגרסיביים. הם היו בשלטון שנה אחת, אבל שלטו. ביד רמה הם שלטו. שום סטטוס קוו לא הפחיד אותם, קווים אדומים שבמשך שנים לא נחצו בממשלות ישראל, נחצו על ידם בקול תרועה. הם שלטו באמת. בלי לפחד ובלי למצמץ. כשביבי דיבר, הם שלטו. חבל שזה הם וחבל שאנחנו לא היינו חלק מחגיגת השלטון האמיתית הזו.

אמינות

אפשר לשמוח בנפילת הממשלה הזו, ואנחנו שמחים. זו הייתה ממשלה רעה במיוחד. רעה שכבר לא פגשנו הרבה זמן. אבל אי אפשר להתעלם ממשהו מרגש שהיה בממשלה הזו. האמינות והיושרה. כשבנט הבין שהוא לא מצליח להחזיק את אורבך, הוא לא התחיל בתרגילים פוליטיים מסריחים, העיקר להישאר ראש ממשלה. בצעד אמיץ, שבעצם אמור להיות פשוט, הוא עמד בהסכם ומפנה את הלשכה. וזה מדהים כי רק לפני שנה וקצת היה לנו פה אדם שחתם על הסכם רוטציה ע”מ להפר אותו, אדם ששקר, נכלוליות ונוכלות היו לחם חוקו. שלא חשב לרגע לכבד הסכם שהוא חתם עליו.

בני גנץ בזמנו עשה מעשה ראוי. לאחר שהבין שלא הצליח להביס את ביבי בקלפי, ושהמדינה נגררת שוב לבחירות, הוא החליט שדי, הנזק למדינת ישראל גדול מדי. בתמימותו הוא האמין לביבי, עזב את לפיד ונכנס לממשלה. הוא בסה”כ רצה למנוע בחירות, אבל לא ידע עם מי חתם. נתניהו לעומת זאת, לא חשב לרגע על הכאוס השלטוני שנוצר במדינה מכך שאין ממשלה מתפקדת. אותו עניין רק דבר אחד, להישאר בלשכת ראש הממשלה, וההסכם עם גנץ נתן לו שם עוד כמה חודשים. אז הוא חתם על הסכם, אבל לרגע לא חשב לכבד אותו. ולו למען היושרה הפנימית, למען ההגינות. שהמדינה תישרף, העיקר שהוא יישאר ראש ממשלה.

וכשמנגד עומד אדם שבלי להתבלבל, בלי משחקים, בלי תעלולים, פשוט מכבד את ההסכם עליו הוא חתם, זה מרגש. בעידן ביבי זה נראה הזוי. מי מפנה את כיסא ראש הממשלה מיוזמתו?

ולסיום, חשוב לזכור. לאורך כל השנה האחרונה הייתה אפשרות ריאלית להקמת ממשלת ימין אילו רק ביבי היה מסכים לוותר על מעמדו כראש ממשלה. בסוף, מה שמנע הקמת ממשלת ימין, זה ההתעקשות של נתניהו להיות ראש ממשלה. כן, כל הנזקים שהיו בשנה האחרונה, חתומים על שמו. אילו רק ביבי היה מפנה את מקומו, הייתה קמה ממשלת ימין – מרכז – חרדים, יציבה, טובה ומצויינת.

אבל בואו לא נשכח. ביבי מלך ישראל ותלך לעזאזל המדינה.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

76 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

ניסחתם יפה את עמדתכם, רק מה שאתם עושים לאורך הדרך עם פרשנות וניסיון להמציא את דעת הקהל, זה קצת לא אובייקטיבי.

1. נכון שביבי לא הקים ממשלה בגלל שהיו לו מתנגדים לכך, אבל לעשות את סמוטריץ לאויב, רק בגלל שהוא לקח בוחרים מהמפלגות החרדיות?! אם הציבור היה מרגיש שהנציגים משרתים את העם, ולא רק את הצרכים של האישיים של העסקנים, לא היו פורשים לאלטרנטיבות.

2. אלמלא השנאה שהיה לנציגים החרדיים נגד סמוטריץ אזי גם הם היו אמורים להתנגד להקמת ממשלה עם המוסלמים, עכשיו האויבים הם היהודים??? במקום המוסלמים???

כידוע בעקבתא דמשיחא
יש את גלות מלכות הערב רב,
וכן,
גם סמוטריץ ובן גביר שייכים לקבוצה של הערב רב.

אני חייב לומר שאתה מאד מאד משכנע!
טענות מוכחות מעבר לכל ספק שסמוטריץ הוא ערב רב וגפני לא!

עצוב … אבל מ שנכון נכון ….

בנט לא וויתר. בנט הרים ידיים. בנט ידע שזה קורס. בנט עשה מעשה אלגנטי במקום שיקבל בעיטה.
יתר הדברים זה לא שחור לבן. כאשר היועצים המשפטים לא מונעים ממך אפשר להזיז דברים. כאשר היועצים המשפטים מונעים ממך להזיז עיפרון אי אפשר הרבה.

“אבל אי אפשר להתעלם ממשהו מרגש שהיה בממשלה הזו. האמינות והיושרה”
הדבר האחרון שאפשר לומר על הממשלה היוצאת….
תפסיקו לדבר את הנוכלים…
עוד שופר מבית בנט הנובל.

עוד פרשן בגרוש…..

לא לשכוח זה נבלה וזה טריפה אין לנו על מי להישען פה לא תיהיה קאי

שום דבר לא היה משתנה במהות אם היינו שם, עולם כמנהגו היה ממשיך לנהוג.
לצערנו הרב כל שינוי שהוא כנגד היהדות ודברים הקשורים לימין והשומרי המצוות, עובר בקלות בגיבוי התקשורת החילונית או בשתיקה או בעידוד, ולעומת זאת ההפך כאשר זה לטובתם.
הדברים מקבלים משנה תוקף בקבלת החלטות בבג”צ, שרובם נוטים כנגד ערכי היהשות כשזה מול ערכים אוניברסליים.
השערים האלה הם המחסום האמיתי למשילות, ולכן זה לא באמת משנה כמה רוצים לשנות.
הדוגמה הבולטת היא העברת כספים לערבים אל מול החרדים, כמה אנחנו נרדפים עבור העברת הכספים המעטים שהועברו ברוב ממשלות ישראל גם לשותפים קואליציונים שאינם שומרי מצוות או שאינם בני ברית ושם קול דממה דקה נשמע או “תיקונים לכלפי החברה הערבית שלא נעשו שנים”.
ההתערבות המיותרת בסוגיות דת ומדינה כשהממשלה עצמה הצהירה על שמירה על הסטטוס קוו.
למה השינוי, שאולי נדרש, במערכת הכשרות קודם לשינויים הנצרכים במשרדי החינוך והביטחון (כן כן הביטחון) יש שם ביזבוז וחוסר יעילות לאין ערוך ביחס למערכת הכשרות של מדינת ישראל.
למה? כי זה קל!
אנחנו לא מעניינים את התקשורת ומערכת המשפט, הם יגנו עלינו לפי ערכיהם כשלא תהיה התנגשות, אנחנו לא חלק מהם.
נתניהו הוא לא הפתרון האולטימטיבי וגם הוא עם חסרונות, אבל הוא הפלטפורמה כרגע היחידה שדרכה אפשר להניע משהו לכיוון האנשים שיהדותם קודמת להיותם ישראלים.

דברים טיפשיים ואסופת שקרים מתחילתם לסופם כשיש חצי עם שרוצה מישהו מסוים בדמוקרטיה אמורים לקבל את זה ולא יכולים לבוא מפלגות שעומדות על כמות מנדטים חד ספרתית ויכתיבו לחצי עם מהו מנהיגם ולגבי לדעת לשלוט כנראה שכחת שהתקשורת איתרגה אותם והחונטה המשפטית נתנה להם יד חופשית רק תדמיין חצי מהכסף שעבעס קיבל היו רוצים לתת לחרדים מה היה קם כאן

דמוקרטיה זה לא המפלגה הכי גדולה,
דמוקרטיה זה הסך מנדטים הגושי,
ומה זה משנה אם לראש הממשלה יש 35 מנדטים או 5,
בתכלס’ יש לו 61 מנדטים.

למען האמת – לא קראתי יותר מכמה שורות כי זה לא מעניין.
אני שואל את בעלי האתר: החסרים שמאלנים אנחנו?!
לא מספיק שומעים את השמאל בכל מקום, שצריך גם כאן שמישהו יגבב את השטויות הללו?

האם כל מי שכותב אמת פשוטה נגד ביבי נהפך לשמאלני? עד כדי כך הליך החשיבה וההיגיון במוח שלכם נהרס?

במח שלו לא. אבל נראה שבשלך כן, כי אתה בעצם מצדד עם כותב המאמר השמאלן שמתיימר לחנך את החרדים שלהקים ממשלה עם טרוריסטים זה בעצם טוב, כי
א. מה אכפת לנו מכח לשונאי ישראל אם הם יצביעו בעד צ’ונט וקוגל לבטן שלי?
ב. כי “בן גביר וסמוטריץ’ הם סתם קיצוניים רח”ל”! ברור שאחמד טיבי, המזכיר של יאסר ערפאת שחיק טמיא, ראוי ללחיצת יד יותר מבן גביר, לא?
עליבות בשיאה.

וואו! סוף סוף מישהו כותב כאן את מקצת האמת על הנוכל הראשי ביבי! האיש שהחריב את הכלכלה והרבה בחורי ישיבה עם סגרים בשל פייק מגפה, האיש שלא הזיז כלום בכהונה שלו. סוף סוף לפגוש חרדי לא ביביסטי, כמה מרענן… ינשאלה שלא יחזור, מצידי דודי אמסאלם. אולי סוף סוף ראש ממשלה ספרדי יזיז כאן משהו…

יפה אמיץ וחשיבה מחוץ לקופסה

תגובה שמאלנית במהותה
כל מי שיוצא נגד ביבי הוא “אמיץ”.
וואו!!

(טוב שהגשת שאתה לא כהנא ח”ו..)

נתניהו לא שרף את המדינה. הריקבון של שלטון הפרקליטות ובגצ שאת זה כבר שכחת, הוא יותר מסוכן מהכל, כי הם נוגסים לאט לאט בכל הקדוש ויקר, וכאשר הקב”ה הביא אחד שאם היה בצד השמאלי היה מצבנו גרוע מאוד, אע”פ שהוא לא אוכל את כל הבדצים וגם לא מניח רבינו תם, הוא מסייע לייצוב הרוחניות בארץ ישראל, אז אתם מבינים שהפרקליטות שהיא הזרוע הארוכה להשמדת הדת להילחם בביבי ואת זה מבין אריה דרעי שכבר חווה את נחת זרועה של אותה פרקליטות אחרי המהפכה הרוחנית של שנות ה90 (לא יודע אם כותב המאמר היה חי אז..). אז כדאי לחשוב שוב לפני שכותבים.

היי!! למה אתה מפריע לכותב לחנך אותנו שביבי הוא הבעיה ולא בג”ץ?? בגללך יהיו פחות חרדים שמאלנים!!

כתבה יפה ואמיתית, יישר כוח

הכותב שייך למפגיני בלפור?!
נכון, יש לימין הרבה שיעורי בית לעשות כדי למשול פה, אבל מכאן ועד הצהרות תמיכה ב”ישרות” של בנט המרחק עצום.
הממשלה הנוכחית קיבלה איתרוג מהתקשורת וממערכת המשפט, מה שאפשר לה לחגוג ולפגוע בסטטוס קוו ובאלף דברים אחרים. זו האמת. כל השאר דיבורי סרק.

רק תראה לי איפה כותב המאמר נתן הצהרת תמיכה בבנט?
למיטב הבנתי הוא הבהיר חזור והבהר עד כמה ההממשלה הזו גרועה.
לא כל מי שכותב מילה נגד ביבי נהפך לתומך בנט. נקודה שחשוב לשים לב אליה.

כן, הוא כ”כ הבהיר כמה היא גרועה, שבגלל זה הוא טוען שהחרדים היו צריכים להיות חלק ממנה.

‘מולו עומד אדם שפשוט מכבד את ההסכם ומפנה את הלשכה, זה מרגש’ לא מספיק תומך בבנט? בפרט שעד כה בנט רק הפר התחבויות שלו לציבור בוחריו – עוד לפני העם כולו.
ולא שאני לא מסכימה במה שנאמר לגבי עבאס, או לגבי ביבי עצמו, אני לגמרי לא ביביסטית, אבל גם לא חושב שבנט הוא אדם ישר דרך שיש להלל את הצעד שלו.

ממשלת זדון טוב שהלוכת

יש במאמר הזה ראיה מעוותת של המציאות. הנסיון לצייר את עבאס- הערבי החנפן שבהזדמנות הראשונה יתקע לנו סכין גב- כשוחר שלום אמת, הוא פתטי. בחברון הערבים היו החברים הטובים ביותר של שכניהם היהודים עד שהגיע היום בו הם רצחו את כולם עד אחד, לא חסו על עולל ויונק. אדוני היקר כותב המאמר, תלמד בבקשה את ההיסטוריה היהודית מזמן שבאו תלמידי הגר”א לארץ והערבים התחילו לחוש מאויימים (בלי להביא דוגמאות לא רלוונטיות מארצות ערב שהיהודים חיו בהם בשלום, הזמנים השתנו ויש פה פעמי גאולה שמלחיצים את הערבים מאוד ומרעים את היחס שלהם אלינו, בפרט שפה אנחנו – לפחות אלה שאמורים להיות- הריבון), ותבין שאין לנו עם מי לדבר. הם לצנינים בעיננו ובזהירות אומר שאולי עדיף כך, שאם לא כן מי יודע מה היה אחוז ההתבוללות בקרב אחינו החילונים הבורים.. עד כאן בעניין עבאס ה”נדיר”. (שוב, הוא לא נדיר הוא חנפן כמו כל ערבי אחר. מי שמכיר ערבים יודע את זה טוב מאוד וגם יודע שבאמת אין לערבים מנהיג אחד, הערבים מורכבים מחמולות עם עבר עשיר של שבטים פראיים נודדים, ורק אם ראשי החמולות ישלימו בינם לבין עצמם ויבטלו את המנהג המגונה לנקום דם ולרצוח בשם כבוד המשפחה- ישרור שם שלום ואז אולי יהיה עם מי לדבר, וזה יהיה עם הרבה אנשים ולא רק אחד).
האם באמת היתה אפשרות לאחד את הימין תחת מישהו שאינו נתניהו? מוטל בספק מאוד. כרגע הוא היחיד שמצליח לאחד את כולם.
בשורה התחתונה אומר שגדולי ישראל רואים תמונה רחבה בהרבה ממה שאתה מציג, ואינם הולכים בעוורון אחרי אף אחד והם החליטו שכן – על אף ולמרות נתניהו הוא המנהיג כרגע. עם כל החסרונות ויש הרבה מאוד כידוע. הבחירה היא בין רע מאוד מאוד לנסבל. והממשלה המזעזעת שנפלה אתמול הוכיחה כמה רע אפשר ויכול להיות.

מה שחמור כל-כך במאמר הזה, זה לא הראיה המעוותת של הכותב, אלא זה שהוא מנסה לעוות את הראיה הבהירה של רוב הציבור. וזו תעודת עניות לאתר הזה כולו.
שקרים אינם דעה לגיטימית.

לכבוד מר ח’ פרנקל, השלום והברכה,
כותב השורות אינו נמנה על ‘חסידיו השרופים’ או ‘חסידיו השוטים’ של ביבי נתניהו, אולם בעולם כמו בעולם ישנו הכלל ‘תהיה חכם ואל תהיה צודק’.
אז בואו חשבון:
מר ביבי נתניהו, אמנם אינו מל”ו צדיקים שבדור [למי שחשב שכן..]. נתניהו חושב על נתניהו ולא על איש זולתו. נחלנו ממנו מכות לא מועטות [הקשה שבכולן: הקיצוץ הכואב בקצבאות, למי שזוכר, ומי לא??], ועוד. הוא אינו נאמן לשותפיו אלא לעצמו. וכו’ וכו’. וכמובן שהוא אדם שאוהבים לשנוא.
אבל:
א. לפחות הוא ‘לא הלך לנו על הראש’ כמו שאומרים. הוא לא ישב יומם ולילה והגה תחבולות כיצד להעביר את הציבור החרדי מדתו. מבחינתו כל עוד זה לא נגע בקריירה שלו ובסך כל הפחדים שלו [ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם..] אז חיו ותנו לחיות. קחו את הפירורים שלכם ועשו מה שתרצו. כמובן אם השתלם לו, אז הוא הלך לצד אחר ושכח אותנו בתחנה..
ב. אם מישהו מוצא משהו יותר טוב ממנו בפוליטיקה של היום, מישהו שיהיה לנו כמו בגין בשעתו למשל, הוא מוזמן להודיע. מקבל פניות במשך כל היום. הכתובת שלנו שמורה במערכת..
ג. אף אם ראש הממשלה היו קוראים לו ניר ברקת, למשל, יחסה של התקשורת והשמאל היה נמדד כמידת נאמנותו לציבור החרדי [ולערכי הימין, אמרנו?]. אם הוא היה טוב לנו, ולפחות לא מספיק רע לנו, הוא היה חוטף מיד. איני יודע אם תיק משפטי על השבוע הראשון, אבל אם הוא היה ‘מעצבן’ אותם, היו כבר מיד ‘מטפלים’ בו, כפי שרק הם יודעים ורק להם מותר..
אז אמור לנו כעת, מר פרנקל [הן אם זה שמך האמתי והן אם לא], איך אתה חושב שהיינו יוצאים יותר טוב. מלבד זאת, האם אכן אנחנו המחליטים מי עמוד בראשות הליכוד? [בדיוק כמו שאנו מחליטים כמובן, מי יעמוד בראש המדינה..].
יש לזכור כי יושב בשמים ישחק, הוא הממליך מלכים ולו המלוכה, ולו נתכנו עלילות. אנחנו בכל אופן צריכים ישועה גדולה, והפעם ביבי לא יושיענו, החכי”ם החרדיים גם כן לא יושיעונו על תככיהם ומזימותיהם [צר לומר…], אלא ישועה אמתית מן השמים של ובא לציון גואל, ותמלוך אתה ה’ אלוקינו מהרה על כל מעשיך, במהרה בימינו אמן כן יהי רצון.

עוד אחת ששנאת המסורת עולה לה לראש אם השנאה העצמית במקום לגנות את אלה שעשו הכל כדי להשפיל את היהדות את המסורת את ציבור המאמינים והשם עזר שהם נפלו אז שוב אלה אם השנאה העצמית שלהם דופקים את עצמם במקום להגיד שהשם ילחם לכם ואתם תחרישון

אני לא יודע מי זה הפרנקל הזה אבל הוא לא מייצג את האתר שלכם ולא את קוראי האתר, הוא מהבודדים בציבור החרדי שסובלים מהסטייל החדש הזה שנקרא שנאת ביבי וכפיות טובה משוועת, הציבור החרדי הוא ימני! נקודה! ומקומו בגוש הימין, אם אתה חושב אחרת תצביע ללפיד! ההיצמדות לביבי משחקת רק לטובתנו וימים יגידו!!!

אמת לאמיתה כל מילה פנינה
ולא צריך להוסיף אחריך כלום!!!

“אילו רק ביבי היה מפנה את מקומו” משפט כל כך אווילי. אולי תגיד “אילו גדעון סער היה מוותר הכל היה נראה אחרת” לא יותר הגיוני??? יותר סביר שמפלגה עם 6 מנדטים תוותר על העקרונות המטופשים שלה מאשר שמפלגה של 30! תוותר על היו”ר הנבחר!!!

אוסף ספקולציות, בפתק בחירה כתוב בפרוש בראשות בנימין נתניהו, ובכל זאת כ-15000.000 הצביעו עבורו, אין טעם לבקש שיפנה מקומו.

בדיוק אתמול היה כאן כתבה בעניין הביקורת על שלוחי דרבנן וכו’
ממש מתאים אחד על אחד הכתבות אחד ע”י השני
🙂

חד משמעי
סתם לרטון

רק שכחת דבר אחד קטן וסופר חשוב…
החרדים עצמם אוהבים את נתניהו ואת מה שהוא מייצג, המסורתיות, הימיניות וכו’.
וזה לא תלוי בנציגים הציבורים, הם בעל כורחם נגררו למצב של רצון הבוחר

צודק כמעט בכל מילה.

וזו השורה הכי מרגשת בכל הכתבה…
אבל אי אפשר להתעלם ממשהו מרגש שהיה בממשלה הזו. האמינות והיושרה.

האמת שיש הרבה מה להגיב כמעט לכל מילה, אבל השורה הנ”ל מסכמת בגדול את נקודת מבט הכותב, ודי לחכימא.

זה שהולכים אחר נתניהו זה לא בגלל שרוצים להציל רדיפה על אדם פרטי אלא בגלל שהרדיפה עליו זה רדיפה על כל הציבור הימני המאמין והמסורתי

לא פשוט
דברים בהחלט חשובים להאמר

כמה שטויות. יש בורא לעולם. ולא הפסדנו כלום. די להתבכיין.

חחחחחחחחחחחחחחחזק

הכתבה הזאת ממומנת ע”י מפלגת ימינה????…. פשוט קשה להאמין שניתן לכתוב כ”כ הרבה שטויות בכתבה אחת!

אני חושב שיש פה אינטרס לעורר אותנו להגיב וזה טוב ויפה.
אבל, וכאן מגיע האבל הגדול: לא לוקחים דברים שקריים ומפיצים אותם!
הרי לכולנו ברור שבנט הפיל את הממשלה לפני שניר יפיל לו: וזה פשוט משחקי כבוד- להיות הוא הפורש ולא זה שבועטים אותו החוצה.
ועוד דבר: הכתב טוען שהם לא פחדו: ברור שלא!!!
הרי השלטון האמיתי שייך לשמאל ולתקשורת: ואם סוף סוף יש חברי כנסת שעושים את מה שהשמאל רוצה שייעשה: ברור שזה יקרה.
הרי ראינו איזה שרים כושלים הם היו( אחד אחד)
אז כשהם רצו להצליח במשהו הם הבינו שזה יקרה רק בהתנכלות לחרדים.
כתב נכבד:
אל תנסה להתחנף אליהם כי הם שונאים אותך על זה שאתה חרדי ותו לא!!!
וחבל מאוד שהמקום להגן על הציבור החרדי ועל נציגיו שנשלחו מטעם גדולי ישראל, אתה בוחר לתקוף…
חבל!

לבעלי האתר:
יש טעות בשורה הראשונה כתוב ח.פרנקל וצריך להיות כתוב נ.בנט
שמחתי לעזור

אנונימי

הסיפור התרחש כמובן בעיירה שכוחה אי שם בגליציה,
הפריץ המרושע היה נוהג להצליף ביהודי המסכן בכל הזדמנות ,
וכשהיה מתעייף היה מעביר את השוט לאחד העוזרים שלו(עוד לא המציאו עדיין את הפריץ החליפי)

אותו יהודי לא יכול היה שלא להתרגש מהעזרה ההדדית!

אני פשוט בהלם מהמגיבים
לא מאמין שזה הציבור שלנו, הציבור החרדי.
השתגענו???
כותב המאמר בסך הכל מניח כמה דברים עובדתיים על השולחן.
ובמקום להתמודד עם זה, אתם מגיבים לו כמו מסוממים.
הציבור החרדי, היה תמיד, לפחות עד אתמול, ציבור שחושב, ולא ציבור שמפמפם את מה שפמפמו לו המפמפמים שמצטטים את המפמפמים האחרים.
אתם רוצים להתווכח על מה שהוא כתב, ולהסביר למה עובדתית הוא לא צודק? בכבוד. (ויש כמה מהמגיבים שעשו זאת, ולא עליהם כוונתי)
אבל להגיב כמו אהבלים, בצורה פופיליסטית וחסרת תוכן, עם כל מיני הגדרות וכינויים והכללות, רק בגלל שהוא מעז לדבר עניינית ולא לזמזמם את הסיסמאות שכולם מזמזמים ראש בקיר???
סליחה, אני מתבייש בכם.

ההלם עובד בסוף, אנחנו נשמעים לגדולי ישראת ורק הם מחליטים אפ’ שאנחנו “חושבים” אחרת.

אתה לא נשמע חרדי בכלל. הציבור החרדי לא חושב כלום. יש לו דעת תורה וזו המחשבה שלו. וזו הגאווה שלנו.
מה הבעיה שלך?

זה נראה שאתה הוא זה שמפמפם פה, את השמאל…

אה, אז אתה עכשיו מנסה לחנך את הציבור במניפולציות מסוג אחר? אתה הופך את שקרי המאמר לאמת? לעובדות? על מי אתה מנסה לעבוד?

ממתי נהיית האחראי עלינו?!!!
אתה מתבייש בנו: ממש רב ומחנך!!!!!
הציבור החרד לדבר ה’ עושה קודם כל מה שכתוב בתורה:” ועשית ככל אשר יורוך”
ורק אם זה מסתדר: אפשר להוסיף מחשבות הגיוניות.
אבל מי שמנסה להפעיל את הראש לבד: בסוף מגיע לכפירה!!!
עם ישראל אמר קודם :” נעשה” ורק אחר כך להפעיל את הראש ולומר: ונשמע

אמנם הגבת למניפולטור שבאמת חש את עצמו אדון שלנו, שיבוסם לו, אבל עליך לדעת שמסכת הוריות מאוד מלמדת אותנו להפעיל את הראש לבד. שים לב לכך.

אתה צודק שמוטל עלינו גם להפעיל את הראש לבד, אבל כל זה בתנאי שאתה לא יוצא נגד גדולי ישראל ודעת התורה שלהם, בבחינת :” אחרי רבים להטות”
וכאן הכתב יצא בפרוש נגד חברי הכנסת החרדים שנבחרו על ידי גדולי ישראל, והוא טוען עוד שעלינו לראות כמה הם גרועים ולהעדיף חכים אחרים שלא הורו לנו חכמים.

תקשיב טוב אדון הלם הסיבה שכל המגיבים פה התקוממו זה היהירות בכל מילה ומילה של הכותב המהולל לקחת פרשנות (שבמקרה גם לא נכונה) ולהפוך אותה לעובדה זה התנשאות לקחת דבר שיקרי ויש פה המון כאלה ולומר אותו כמושכל פשוט ולהתקדם ולבנות עליו הר זה מניפולציה חצופה כך שאם נענה לו על הטענות זה מרגיש כאילו הסכמנו על הבסיס
ודבר נוסף אותו כותב כנראה רואה הרבה תקשורת זרה (כי לא ניראה לי שאדם אחד יכול להגות כל כך הרבה שטיות לבד) ואנחנו לא פתחנו אתר חרדי בשביל לקבל דעות חיצוניות גם עם זה יהיה דעות ימניות מקווה שקיבלת הסבר לגופו של עניין.

מה שבטוח שיש מספיק מפלגות מימין ומשמאל שיכולים ליצור קואליציה בלי חרדים,
וראינו שהם יכולים להיתאחד מה שמפריע להם זה שחלקם לא מוכנים לשלבת תחת ביבי.

סוף סוף מישהו כותב את האמת. בהחלט כל מה שאכלנו כאן בשנה האחרונה חתום על ביבי.
עם כל השנאה שלנו ללפיד ושותפיו אי אפשר לקחת ממנו את הוויתור לבנט אם ביבי היה מוותר לגנץ לפני שנה כמו לפיד שוויתר לבנט לא היינו בסאגה ההזויה הזו.

זה מזכיר לי סיפור איך שפעם באמצע טיסה קם אחד הנוסעים ממקומו וביקש להעיר לטייס שנראה לו שהוא היה עושה את הטיסה בצורה אחרת לגמרי וכששאלו אותו איזה נסיון יש לו בטייסות התפלא הרי יש לי דעה כמעט בכל ענין.

מה שמעצבן זה שהכותב הוא כאילו אובייקטיבי.. אף אחד לא מאמין שאתה אובייקטיבי. אתה אובייקטיבי כמו כל התקשורת. השנאה לביבי נוטפת לך מהפה מרוב שאתה אובייקטיבי

יש כמה נקודות אמת, כמו שרואים בפרשת השבוע עם המרגלים ששקר בלי אמת לא עובד, אבל יש כאן הרבה טעויות, מסתבר שבתום לב, ואין כאן המקום להאריך בהם [חלקם כבר נכתבו ע”י אחרים].
אבל מה שודאי מקומם זה ה’יושרה של בנט’, זה אפילו לא בדיחה, הבן אדם שהפר כל הבטחה שנתן בעבר, שפגע בציבור גדול מבוחריו ועשה להיפך מרצונם, הוא סמל היושרה בעיניך???

כל כך נכון! בדיוק מה שאני מרגיש.

כמה שטויות והבלים בכתבה אחת מציאות מדומה או ניתוק מהמציאות

לא למדת את חוק היחסות ?
אולי במקום להגיד שביבי אשם בזמן שהרוב בחר בו (אני שייך לש”ס)
המיעוט היה צריך לקבל שכך העם בוחר והיה צריך לקבל את שלטונו
למורת רוחם .
אני לא מבין איך אתה שמח בעבס וכוחו היה פחד לצאת לרחובות
ברוך השם על סמוטריץ שלא נתן לזה לקרות וגם לא יתן לזה
אם לא היו לו מספיק בוחרים הייתי מצביע לו רק כי חייב אחד כמוהו בשלטון
בלעדיו הייתה קמה ממשלה שמאלנית תחת ביבי
אני שמח שבנט הלך למהלך הזה ולא ביבי
ושוב היה פחד לצאת לרחוב רק משום פועלים ערבים
לך תדע איזה ג’ננה יקבלו

הלקח הכי גדול מכל ממשלת הנפל הזו היה שממשלה עם ערבים זה אסון

שמאלנות חרדית…. תחפושת כלאים גרועה.
עוד מאמר תעמולה שנועד לנסות לחנך את הציבור. רק מה לעשות ששמאלנות היא אנטיתזה לתורה הקדושה, וממילא אין לה ולו דבר עם השקפה טהורה.
לצערו של הכותב, לציבור יש מספיק שכל בראש.

עוד ‘מחנך’ לציבור החרדי…
ח”כים חרדיים שמאלנים, צאו לפנסיה מוקדמת, עכשיו!!!

לדעתך צריך להוציא מהכנסת את (כמעט)כל החכי”ם הליטאים,
מרן רה”י אמר לדגל אתמול לא להצביע בעד חוק הריבונות,
של סמוטריץ,
שלוחי מרן הרב שך הרב אלישיב הרב שטיינמן הרב קנייבסקי זכותם יגן עלינו,
ויבלחט”א הרב אדלשטיין שליט”א.
כולם נגד הדעות של הימין,

בנט אדם “אמין” איזה צחוק.

לא ניתן להחליף אדם רק בגלל שהוא לא מצליח להרכיב ממשלה, כשאנו יודעים שהאדם שאנו נותנים לו להרכיב ממשלה במקומו לא היה מצליח להביא את מספר המנדטים המאפשר להקים ממשלה לו היה הוא רץ בראשות הליכוד ולא נתניהו, בלתי אפשרי לתת לנתניהו בהתחלה לרוץ בראשות הליכוד כדי להביא את מס’ המנדטים הנכסף ובסוף להשתמש באותן מנדטים כדי להרכיב ממשלה בלעדיו.
דבר כזה נחשב לדעתי “כפיות טובה”

אפשר לומר שעבאס דואג לחברה הערבית ולא מעניין אותו פוליטיקות אבל זה ממש לא נכון בא נזכר מה היה כאן סביב המהומות בהר הבית מה אמרו רעם על זה הם רצו לפרוש מהקואלציה וייצרו מצב שבנט ולפיד היו תלויים בהם ולכן כל המדינה עבאס דואג לחברה הערבית
מנסור עבאס יכול להצטרף רק לממשלה עם לפחות 65 חברי כנסת ואז לבוא ככה שלא ניסחט על ידו ולא נהיה תלויים בו כי עם כל הכבוד הוא עדיין לא אוהב את המדינה
ולמה לומר שביבי הוא מנהיג פחדן שלא יודע לקבל החלטות? ביבי היה זה שחתם את הסכמי אברהם שהתחיל להוציא גז שגרם לנו להיות מדינה עם ניהול נורמלי של הקורונה ועם חיסונים ועוד המון דברים

אדב קראתי דיווח של לא זוכרת איזה עיתונאי שכתב שבנט שמע שהולכת לפרוש עוד חברת כנסת ולכן פירק את הממשלה כי הוא הבין שזהו נגמר אז הוא העדיף לצאת מזה בכבוד כי אם הוא היה מפרק את הממשלה בגלל טובת המדינה הוא היה עושה את זה מזמן מתי שסילמן פרשה והיא גרמה לכך שלא יהיה רוב לאופוזיציה אבל אז הקואליציה עוד יכלה לשמור על הכיסא ועכשיו אחרי שכל כך הרבה חברי כנסת עושים בעיות וחלקם גם פורשים או מדברים על פרישה הוא הבין שאין לא דרך אחרת והעדיף לצאת מזה בכבוד

אני עכשיו מסיר את האפליקציה מהפלאפון. כי גועל הנפש של השמאל הטמא והמתועב בישראל נוטף ממנה.

לא משנה בעד או נגד, העיקר תגובות.😉

לא משנה בעד או נגד, העיקר תגובות.😉

שוטה ורשע, שיודע שכותב להיפך מדעת הציבור!!! כך נראית הנדסת תודעה עלובה.

הציבור לא טיפש ומי שינסה ללכת עם השמאל המתועב ולתמוך במערכת ‘אכיפת’ החוק המשוחתת עד היסוד, פשוט לא יעבור את אחוז החסימה.

אנחנו הריבון – ורק העם יקבע.

רדיפת ביבי איננה אישית, היא אך ורק משום שתחת הנהגתו הימין הלך והתחזק לטובת הדת והמסורת ועל כך נטושה המערכה. הם יודעים היטב שהוא זה שמפריע להם להשלים את ההשתלטות הדיקטטורית על נבחרי הציבור.

ובושה וחרפה שיש ‘חרדים’ שלצורך האינטרס הצר מוכנים למכור את נפשם לשטן השמאלני הקיצוני.

אנחנו לא ניתן לכם את זה.

אגב, כדאי לבדוק ממי מממן אותך, כותב יקר…

בוז ענק לך ולבודדים שכמותך,

ימין ה’ רוממה, ימין ה’ עושה חיל.

ביבי עובד אצלנו, ומי שרודף אותו, מתחיל איתנו. 2,000,000 אזרחים יהודים תושבי מדינת ישראל
אז מי אתה בכלל.???

כתבות חדשות באתר

עמוד צלותהון דישראל יתפלל עליכם: "ניצול ממיתה משונה ואל ימשלו בו אויביו"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

התעלומה נמשכת: התיעוד מעיראק סותר את הגירסה האיראנית לתקיפה • צפו
כוחות הביטחון פתחו במבצע בטול כרם; ארבעה לוחמים נפצעו - מחבלים חוסלו
למעלה מ-90 אלף נפש: עשרות מיליונים בקמחא דפסחא הגדולה בעולם
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הדרמה במשפט נתניהו: עמית סגל עם הציטוטים - וההסבר: איפה התקשורת?
מקורבו של נתניהו מסביר את התקיפה: "המסרים יותר חשובים מההתלהמות"
הריקבון שווה הרבה מאוד כסף
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

"דרדל'ה": בן גביר צייץ רק מילה אחת וגרר תגובות מהשרים ומאיראן
הקונספירציה החדשה: "קבוצות הקשורות למוסד שיגרו כטב"מים מתוך איראן"
כנגד שלושה משקיעים: מנכ"לית חברת הנדל"ן בפיצוח מדהים
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

דקות לאחר השיגור לאשקלון, 215 תקפה את המרחב. צק"ח הנח"ל ממשיכים בלחימה
אחרי מרדף משטרתי: שלושה תושבי ג'נין נעצרו בצפון הארץ • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

הרב מנחם מענדל עמאר עם שירי חב"ד: ניגון שמחה - קנז
אלוף הגיטרה ארי אטינגר בביצוע מרגש: "שבורי לב"
מהבעש"ט עד בוסטון: מחרוזת ניגוני 'קרב יום'
משה יעקב בן ארויה בסינגל חדש: רק רחמים
רבה של אור יהודה עם רעיון מיוחד לפרשת מצורע • צפו
איפוק - הכנה לפסח זכר לשבת הגדול • הרב יחיאל מאיר צוקר • צפו
טען עוד כתבות >

המיוחדים

WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
אלימות משטרתית ואירוע היסטורי • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע
WhatsApp-Image-2023-05-11-at-18.25.59-1024x683
קיפקעס | מחוות החילוני לגור, התדהמה ב'התקווה', והתוכניות בחסידות לאחר הכנס ההיסטורי
WhatsApp Image 2024-04-07 at 19.02
"בבוקר חיפשתי את אבא והוא לא היה, אמא אמרה שהוא נעצר"; משכן מחכה לאריאל
WhatsApp-Image-2021-05-20-at-13.27.36-724x483-1-1-1
עיר הקופים ועיר השממה • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע

חדש באתר

‏‏לכידה
הרב מנחם מענדל עמאר עם שירי חב"ד: ניגון שמחה - קנז
‏‏לכידה
אלוף הגיטרה ארי אטינגר בביצוע מרגש: "שבורי לב"
‏‏לכידה
מהבעש"ט עד בוסטון: מחרוזת ניגוני 'קרב יום'
photo1713516006 (3)
התעלומה נמשכת: התיעוד מעיראק סותר את הגירסה האיראנית לתקיפה • צפו

גלריות

הגר''מ וועכטער אצל תוא''י ותו''א (6)
על מה התפלפל הגאון מחב"ד עם האדמו"רים מתולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק?
הגרא''א בידרמן אפיית מצות (10)
גלריה: המשפיע רבי אלימלך בידרמן באפיית מצות
הגר''מ שטרנבוך דרשת שבת הגדול (14)
שׁוֹאֲלִין וְדוֹרְשִׁין • אלפים השתתפו בדרשת שבת הגדול של מרן פוסק הדור
סאסוב אפיית מצות (14)
לַחְמָא עַנְיָא • האדמו"ר מסאסוב באפיית מצות

עיתוני היום

%D7%A9%D7%A2%D7%A8%D7%99-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D4
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – י"א בניסן ה’תשפ”ד

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture