נתניהו צבע את השיער באדום וגנב את הכיפה של בנט, או שזה בכלל בנט שמחקה את ביבי?

ביקשנו לראות את נתניהו רוקד עם לפיד וגנץ. גם בבינה מלאכותית זה לא הגיוני:

נחשו מי הפוליטיקאי שקוראים לו אריה והוא התחפש לאריה? פייר, לא זיהינו בכלל

ניסה לחקות את בן גוריון? הפוליטיקאי הזה החליט לעמוד על הראש. אולי עדיף באמת שיישאר בתנוחה זו כל השנה

יש לנו תחושה שמישהו שם לא כל כך התחבר לרפורמה המשפטית…

עם ממשלה כל כך הומוגנית, רק טבעי שרבים מעמי הארץ מתייהדים:


ומי בחר לנצל את הפורים כדי להביע הזדהות עם אוקראינה?






















יש לכם חוש הומור שונה כנראה, לא אהבתי שום דבר וגם לא הצחיק אותי שום דבר, כל מה שקשור לבינה המלאכותית. איפה ה"בינה" פה???
פשוט נראה זוועה מה זה??
וואי איכס זהה ממש דוחהה
תעשו בינו מלאכותית ב MIDJURNEY תוצאות מדהימות הרבה יותר מDELL-E-2
באמת מגעיל… אין שום עריכת תוכן באתר? סתם להעלות "כתבות" מטופשות?
תתביישו לכם!!!!!!!!!!
איכססס בלי שום הגיון וטעם.
אייי איייי איייי "שטוסים מיט הבלים" וכו'
טרילילי טרללה
כל החידושים בעולם העלו צחוק ולעג עד שקלטו ובקשו סליחה אז קצת סבלנות