המיוחדים

פלאש 90, JDN

קיפקעס | השטריימל בבעלזא וההגעה לגור, ההצעה לפרוש והקשר בין דרעי ל’דגל’

החשיפות של JDN שהתסיסו את נערי הוואטסאפ במגזר • מדוע החליט הרבי מתולדות אברהם יצחק כן לצאת למחאה? • ה’מעידות’ של אבוטבול בסטטוס וההשתבשות של חרדים באמריקה • יוסי שטארק עם כל הנושאים החמים שדנו עליהם ב’קיפקעס’
  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • תשואה התחלתית של 9% לכל הפרטים>>>

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

גם השבוע, ‘חדשות JDN’ הוביל את השיח במגזר החרדי עם שורת חשיפות שטלטלו גורמים בחלונות הגבוהים ביותר במגזר, החל מהביצה המוניציפאלית ועד הקומה הכשרה והוועדות למיניהן.

היו כאלה שהפרסומים הללו שיבשו להם תוכניות או דמיונות ולכן בחרו לצאת למתקפות מתועבות נגד כתבי ‘חדשות JDN’. בפשקוויל שהופץ בעניין הקומה הכשרה הותקף אתר JDN, אך ב’קיפקעס’ בוחרים לצנזר את המכתב המלא בעקבות מתקפה בזויה של כותבי הפשקוויל נגד אחד מגדולי הדור.

ובאותו עניין. ב’קיפקעס’ סיפרו השבוע על המתקפה של מוטק’ה בלוי נגד חשיפת מכתב המועצת בעד קידום החוק נגד ניוד מספרים על ידי כתבי JDN מוטי הלפרין ויוסי שטארק, בטענה כי מרן ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו, אסר את פרסום המכתב. בדיקה קצרה העלתה כי בלוי כלל לא היה מעורב בעניינים וכי ההודעה הנזעמת שפרסם אינה נכונה בעליל.

ב’קיפקעס’ גם לעגו לנערי וואטסאפ שנבהלו מהפרסום של כתב JDN אבי מוסקוב על הריצה העצמאית של ש”ס בבני ברק לראשות העיר. הללו השתמשו בטריק משומש ובזוי של פרסום פייק בשם הכתב, אבל מעטים מאוד, אם בכלל, האמינו לאותם נערים נבערים.

ב’קיפקעס’ ראו כי גם הפרשן יעקב ריבלין, בטורו הנפוץ ב’בקהילה’, יודע איפה להתעדכן ראשון בחדשות.

ועוד בעניין הבחירות המוניציפליות. אחרי חשיפת ‘חדשות JDN’ על ההצעה שקיבל ישראל פרוש, ראש העיר אלעד, להתמודד בירושלים – חשיפה שטלטלה את המערכת המוניציפלית החרדית, ל’קיקפעס’ נודע כי פרוש ג’וניור קיבל הצעה להתמודד לראשות העיר בית שמש, אך דחה את היוזמה באומרו כי הוא מעוניין להישאר בעיר אלעד, לעבוד למען העיר ותושביה. ב’שלומי אמונים’ מכחישים כי הייתה הצעה כזאת.

**

חשיפת ‘קיפקעס’: חסידות תולדות אברהם יצחק הייתה השבוע בעין הסערה עם מודעות סותרות לגבי פגישת הרבי עם משה ליאון והשתתפותו במחאה. מתברר כי הרבי החליט בסוף כן לצאת למחאה בעקבות הדיווחים על סיכומים עם רה”ע בתמורה לאי השתתפות במחאה, מה ששיבש את התוכניות של גורמים חזקים בחסידות.

**

חשיפת ‘קיפקעס’: בניגוד לדיווחים על כך שהסיכומים והשיחות בין ש”ס ל’דגל’ התפוצצו אחרי פטירת מרן הגר”ג אדלשטיין – הקשר בין הסיעות חזק מתמיד. מתקיימות שיחות ישירות בין דרעי לבין בית מרן רה”י הגרמ”ה הירש בעניין הקומה הכשרה, ובהמשך בעניין הבחירות המוניציפליות.

**

בימים שלפני שמחת בית בעלזא נכנס למעונו של הרבי, ר’ יענקי פריד, הבעלים של ‘שם טוב שטריימלעך’, עם שטריימל מפואר ומהודר שיצר במיוחד בשביל האדמו”ר ונכדו החתן. כדי להקל על האדמו”ר, השטריימל החדש שוקל 170 גרם בלבד, בעוד ששטריימל רגיל שוקל בממוצע 500 גרם. כשהאדמו”ר חבש את השטריימל הביע קורת רוח על המשקל הקליל.

**

ועוד בעניין שמחת בית בעלזא. הרה”צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בן הרבי מבעלזא, היה בדרכו לשמחת השבע ברכות בגור ביום שני, אך כשהגיע לרחוב ירמיהו שמע שאביו נכנס לשבע ברכות בקרית בעלזא, ונאלץ לחזור.

**

ל’קיפקעס’ נודע כי רב פופולארי, ששמו לא מוזכר כעת כמועמד למשרת הרב הראשי, עוקב אחר ההתפתחויות בנושא. אם הבחירות אכן יידחו, ולא יאשרו את ביטול הגבלת הכהונה, הוא יתמודד לתפקיד בתקווה כי יזכה לתמיכה חרדית, בנוסף לתמיכת חלקים מהציונות הדתית שלא מרוצים מהרב מאיר כהנא, שנבחר על ידי וועדת הרבנים הדתיים.

**

ואחרי שבוע הסערות במערכת, הצ’ולנט בכנסת חוסל כבר ביום רביעי במהלך סערת הרכב הוועדה למינוי שופטים, והוא לא ידע את נפשו בעקבות כך.

 

וזה מה שנשאר מהטשולנט בכנסת, ביום רביעי, תוך שעה קלה:

את שמואל קרמרסקי, בוגר JDN ו’שחרית’ ראו ב’קיפקעס’ מצטלם עם הבוס הגדול, השר פרוש והשגריר גלעד ארדן.

ב’קיפקעס’ בעולם הישיבות הליטאי התרגשו לראות את אחד התיעודים המעניינים ביותר של השנה, בו רואים את מרן ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש נכנס למעונו של ידידו ורעו מישיבת סלבודקה מרן ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו, ומברך אותו לרגל חזרתו ארצה ממסע החיזוק בארה”ב. התרגשות רבה נרשמה מהשיחה המרתקת שהתנהלה באידיש לבבית ועתיקה.

play-rounded-fill
ב’קיפקעס’ בעולם החסידות לא מפסיקים לדבר על חתונות הענק בחצרות החסידיות הגדולות. והשבוע התעסקו במסתעף לכך, וראו את מרן האדמו”ר מויז’ניץ בנועם שיח עם הגה”צ אב”ד סאנטוב בשדה התעופה ניוארק, אחרי החתונה הגדולה בשיכון סקווירא.

ב’קיפקעס’ גם בירכו מזל טוב לצלם חצר הקודש ויזניץ יהושע פרוכטר שחגג חלאקה לבנו אצל מורו ורבו כ”ק האדמו”ר מויזניץ.

צילום: משה גולדשטיין

ואם כבר הזכרנו את שמחת השבע ברכות בגור – בערב שבת התלהבו ב’קיפקעס’ מתלמידי הישיבות הטהורים של החסידות כשהם מצחצחים נעליים במדרגות המובילות לבית המדרש הגדול, לקראת שבת מלכתא ולכבוד השמחה בבית הרבי.

play-rounded-fill
ב’קיפקעס’ דיברו על היוזמה החדשה של חסידות לעלוב, כפי שכבר נעשה במספר חסידיות: ‘אלפון אנ”ש’ – חוברת של כל בעלי העסקים בחסידות במטרה להתפרנס זה מזה.

בכ”ג סיון, בתאריך בו נכתבו האיגרות השניות, קרא האדמו”ר ממעז’יבוז’ את מגילת אסתר, במהלך סעודה עם חסידיו.

play-rounded-fill
ושוב חוזרים למוטק’ה בלוי. ב’קיפקעס’ נבהלו לשמוע כיצד בלוי ניצל בנס במהלך נסיעה להרצאות בבתי ספר בדרום, כאשר פנצ’ר בגלגל אילץ אותו לעצור באמצע כביש סואן. בחסדי שמיים הפנצ’ר תוקן ואחרי עיכוב רב ההרצאות נמסרו.

ואם כבר בהרצאות עסקינן, אז ב’קיקפעס’ גילו הרצאות מסוג אחר. שנתיים אחרי שפרש מקווי התוכן שם שידר למעלה מעשור שנים, פתח איש התקשורת יענקי קצבורג חשבון ‘טיק טוק’, שם הוא מעלה תכנים באופי דומה לדיווחים ב”קווי הנייעס”. ל’קיפקעס’ נודע כי קצבורג למד יצירת וידאו ויראלי ברוטר מדיה, ואחד הסרטונים הראשונים שהעלה הגיע ללמעלה מעשרים אלף צפיות.

play-rounded-fill
וכעת למשכן הכנסת. ח”כ משה אבוטבול מש”ס התלהב לגלות שהוא מופיע בתמונה ליד ראש הממשלה נתניהו, וטרח לעדכן את עוקביו בסטטוס.

ב’קיפקעס’ תהו האם מדובר במעידה חד פעמית אבל כעבור כמה ימים גילו כי אבוטבול התלהב שוב, ומאותה סיבה.

אחרי הדרמה בכנסת עם כישלון הקואליציה בבחירות להרכב ועדת מינוי שופטים – ח”כ יולי אדלשטיין מהליכוד הגיע בלילה לכותל המערבי. הסיבה להגעה? ב’קיפקעס’ היו כאלו שקישרו לשמועות על ההצבעה של אדלשטיין נגד עמדת הקואליציה.

play-rounded-fill
במשכן הכנסת גם ראו את הדובר לשעבר של ח”כ אלמוג כהן, אריאל אלחרר, כשהוא עומד מאחוריו בישיבת סיעת עוצמה יהודית, לאחר שאלחרר מונה לדובר הסיעה. בהמשך אף נרשם חיבוק חם בין השניים.

ב’קיפקעס’ התרגשו לראות את השר יצחק וסרלאוף, מוישי ריינר איש הניו-מדיה של בצלאל סמוטריץ’, והזמר חיים ישראל – משמחים חולה בשעת לילה מאוחרת של מוצ”ש.

play-rounded-fill
ב’קיפקעס’ התרגשו לראות את השר יצחק וסרלאוף עולה לנאום בדוכן מליאת הכנסת, כאשר כרך של ‘משנה ברורה’ בחיקו ומונח לצידו. ב’קיפקעס’ דנו מה לומד וסרלאוף בחלק ג’ במשנה ברורה.

במסגרת ביקורו בארגנטינה התקבל שר התרבות והספורט מיקי זוהר בערב שבת בקהילה היהודית בארגנטינה AMIA על ידי הרב אליהו המרה וראשי הקהילה, במהלך ביקורו הדליק השר נר זיכרון לזכרם של 85 הנרצחים בפיגוע בבניין הקהילה.

שלוחי חב”ד בארגנטינה הרב חיים אוירכמן מבואנוס איירס והרב בועז קליין מבארילוצ’ה ערכו הבדלה במוצאי שבת ביחד עם השר זוהר.

play-rounded-fill
קרדיט: Jabad Argentina

השר סיפר על קשריו עם חב”ד ועל הולדתו בזכות ברכתו של הרבי מליובאוויטש זי”ע וגם על קביעות שיש לו בלימוד ספר הזוהר בכל מוצאי שבת.

ומחב”ד לחב”ד. הרב דודי כפלין מבית חב”ד בעיר קוזומל במקסיקו, הניח השבוע תפילין לצעיר היהודי ג’וליוס דין, המכונה “הקוסם הגדול בעולם”, שסיפר כי לראשונה מבר המצווה שלו הוא מניח תפילין. התיעוד עלה ברשתות החברתיות למיליוני אנשים וגרם לקידוש ה’ עצום.

קרדיט: עדכוני חב”ד

ב’קיפקעס’ לא הבינו למה במונסי ובוויליאמסבורג רוקדים ככה ולא ככה, ונדהמו לשמוע את התשובה. האם כל שיר חילוני אמור לקבל גרסת חתונה חרדית?

play-rounded-fill

play-rounded-fill
ב’קיפקעס’ אמנם נבהלו מהמוזיקה האמריקאית, אך שמחו לשמוע שבישראל המצב קצת שונה, כאשר ראו את ענק הזמר זאנוויל וינברגר מאזין לסדר יומו העמוס ב”שניים מקרא ואחד תרגום” של הנגן בלהקה של המאסטרו יואלי דיקמן. בתפקיד המצלם והמראיין: יואלי בעצמו. הם רצים והם רצים…

play-rounded-fill
ואם כבר התרגשות, אז אמיר ברקול מ’מייקרוסופט’ התרגש השבוע לפגוש חרדים שגרמו לו להניח תפילין בעיצומו של כנס. אם כי בהתחלה התבדח והצהיר: “פעם אחרונה שאני מסכים להרצות בבני ברק בפני סטארטאפיסטים חרדים” – אך מהר מאוד התוודה: “איזה כיף היה, עד עכשיו יש לי טיפה צמרמורת. החבר’ה הקסם של אקסלרטור הסטארטאפים החרדי ביזלאבס הזמינו אותי לדבר במתחם מדהים להפליא שלהם בפני עשרות מהסטארטאפיסטים והסטארטאפיסטיות החרדים שמשתתפים בתכנית”

ולסיום, מסתבר שהצלם שמעסיק את כל הצייצנים עם תמונות מכל החצרות והאירועים בבני ברק – הוא בכלל ילד שנכנס עכשיו לעול התורה והמצוות. מזל טוב לאיתי קצב, צלמם של גדולי ישראל וצלם הבית של הרבנים האחים הגר”מ בן שמעון והגאון חכם ניסים בן שמעון. בתמונה: איתי מביא הזמנה לאחים הרבנים לרגל שמחתו.

ולקינוח השבועי: באמריקה החרדית גילו לחרדים בישראל הרבה דברים לאחרונה – כמו המוזיקה שהוזכרה כאן מקודם, כמו חתונות מוזרות, כמו סכסוכים על מערכות כשרות – ועכשיו גם מאפה שהוא גם פרווה, וגם חלב ישראל…

• כתבה זו מלווה בתיעודים המופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא”ל [email protected]. השימוש נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס”ח-2007

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

11 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

ושוב חוזרים למוטק’ה בלוי. ב’קיפקעס’ נבהלו לשמוע כיצד בלוי ניצל בנס במהלך נסיעה להרצאות בבתי ספר בדרום, כאשר פנצ’ר בגלגל אילץ אותו לעצור באמצע כביש סואן. בחסדי שמיים הפנצ’ר תוקן ואחרי עיכוב רב ההרצאות נמסרו.
נבהלו לשמוע כיצד בלוי ניצל….. מידי שקוף!!!

חצי מהכתבה עוסקת ב LDN…… קצת ????

עדיף שידברו על עצמם ולא על אחרים.
באמת קשה למצוא איזה דבר טוב אמור לצאת מכל הריקנות הזו.

ממשיכים עם השקרים ולהשמיץ אישית אנשים
ועוד קוראים לזה אתר כשר???????
ועוד חושבים שהם יכתירו מי מנהיג הדור?
טפשות והבל

ככה זה, מה שנקרא כשר אצל האחד הינו פסול אצל האחר. וגם להיפך כמובן.
וב”ה שלא כאן מכתירים את גדולי הדור, וגם גדולי הדור אינם צריכים את כתר האינטרנט, הלא כן?

תודה לך יוסי שטארק בשם אלפי חרדים מכל המגזרים שנהנים מכל מילה בכתבות שלך בקיפקעס!!!
אתה עושה את זה מכובד ומעניין – פונקט פונקט פונקט. יישר כח וחזק וברוך.

??????????????

על דעת עצמך בלבד….

חבל….. כל הערך של האתר ירד בעיני הציבור בגלל המדור הזה…. מהיכרות עם השטח!!!

איזה בזיון הדור
כתבה אחת על גדולי הדור, צדיקים ותלמידי חכמים קדושים וטהורים יחד עם פולטיקאים ואנשי תקשורת, שאת מי בדיוק אמור לעניין איפה הם ביקרו ואיפה הם הצטלמו, קצת שפיות, את מי אנחנו מעריכים?! ומי מעניין אותנו?!

בושה לאתר הזה שככה מערב, ורח”ל מעלה את הערך של האחרים מול הגדולים, האדמורי”ם וכו’ שאותם אנחנו באמת מעריצים, כי כל אחד רוצה באמת לגעת במעשים שלהם ולהגיע ולו קצת שבקצת שבדרכיהם הקדושים!

תת רמה, גועל נפש!!!!

כתבות חדשות באתר

הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
אך מחתנים ילדים? הקב"ה יעזור. - אבל אתם חייבים השתדלות אמיתית
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
הגר"א פרץ מצהיר: "הנותנים – נותנים לעצמם"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture