בארץ

פלאש 90

10 דברים שמעדיפים שלא תדעו על מחמוד עבאס – אבו מאזן | פרופיל

הוא עומד בראשות הרשות הפלסטינית, ואחרי שדאג במשך עשרות שנים למימון טרור נגד ישראל – יש עדיין כאלה שרואים בו פרטנר לשלום ורוצים להעביר לו את השליטה בעזה | חדשות JDN עם פרופיל לדמותו של מחמוד עבאס, אבו מאזן
  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

  • הכנסה קלה: כך תחתנו את ילדיכם עם כסף מהצד

    תוכן מקודם

  • כל כך טעים שלא תאמינו שזה פרווה >>

    תוכן מקודם

  • שוחטים מוסמכים ברבנות – מסלול מהיר להכנסה גבוהה בלי לצאת מעולם התורה!

    תוכן מקודם

  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

1. השנים בהם פעל דווקא לשכנע פלסטינים להגר מכאן

הוא נולד בשם מחמוד עבאס בעיר צפת, ועד היום הוא עדיין חולם על ‘זכות השיבה’, לא רק להתיישבות היהודית ביו”ש, אלא גם בערים המרכזיות מהם נמלטו הערבים בעת הקמת המדינה וניצחון ישראל, כמו העיר צפת, ממנה נמלטה משפחתו לסוריה בשנת 1948. הוא לא מסתפק בגבולות 1967.

מסוריה הוא עבר לקטאר, המדינה שכיום מממנת את ארגון הטרור חמאס – שגירשה את אבו מאזן מעזה. עכשיו, יש מי שרוצה להחזיר את אותו ואת הרשות הפלסטינית לשלוט שם, תוך התעלמות מוחלטת ממעשיו נגד ישראל.

באותם שנים, הוא הגיע לישראל על מנת לשכנע פלסטינים להגן מכאן לקטאר, בעיקר מורים בבתי הספר המקומיים. כעבור שנים, אבו מאזן וויתר על האזרחות הקטארית שלו.

2. למה קוראים לו בכלל אבו מאזן?

רבים מהערבים מאמצים לעצמם “כוניה” – כינוי שמלווה אותם. בדרך כלל, הכינוי לגברים יתחיל עם המילה ‘אבו’, ואז שם בנם הבכור. מאזן, בנו הבכור של אבו מאזן, מת לפני עשרים שנה מהתקף לב.

3. מממן פעולות הטרור – והמלחמה בירדן

אבו מאזן הוא מדור מייסדי ארגון הטרור פת”ח, לצידו של הארכי-טרוריסט יאסר ערפאת, והוא היה אחראי על החלק הכספי. בין היתר, הוא מימן את המתקפה של ארגוני הטרור הפלסטינים על ירדן, בניסיון לכבוש את הממלכה, להדיח את ההאשמים ולהקים שם מדינה פלסטינית, שתתרחב בהמשך גם לישראל. הניסיון נכשל בזכות סיוע צבאי ישראלי.

פעולת טרור מחרידה נוספת שמימן אבו מאזן באותם שנים, היה טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן, שם נרצחו על ידי מחבלים 11 מחברי המשלחת. אבו מאזן אגב, היה בין הבודדים שידעו מראש על הטבח, ודאג לממן אותו.

מאז, אבו מאזן צבר עוד הרבה דם על הידיים עם מימון למאות מחבלים מתועבים ובני משפחותיהם, כולל תשלום ישיר עבור מחבלים המבצעים פיגועים, הן אלה שנהרגו והן אלה היושבים בכלא הישראלי.

4. המעבר לטרור המדיני

האיש שמימן כל כך הרבה פיגועי טרור והיה בסוד העניינים של כל כך הרבה אירועים בהם נרצחו יהודים הי”ד, הבין בהמשך כי דווקא הטרור הרצחני מסית את דעת הקהל העולמית נגד הפלסטינים, והוא עבר לדרך של טרור מדיני.

בניגוד להסכמי אוסלו הוא פעל לצירוף הרשות הפלסטינית לשורה של מוסדות בינלאומיים, דאג לגינויים עולמיים נגד ישראל ופעל בצורה מדינית להקמת מדינה פלסטינית – אך כמו פיגועי הטרור, גם הטרור המדיני לא הצליח לו, ב”ה.

5. הסיפור המצחיק מאחורי קטיעת האצבע של עצמו

אחרי מותו של יאסר ערפאת, התמודד אבו מאזן על הנהגת הרשות הפלסטינית. כחלק מהסיורים שערך, הגיע לרצועת עזה, אך הוא נבהל מהמון האנשים שהקיפו את רכבו – וטרק את דלת המכונית על היד שלו, מה שהוביל לקטיעת אצבע הקמיצה בידו הימנית.

בסופו של דבר הוא ניצח את הבחירות, אך אחרי ההתנתקות וגירוש היהודים מחבל עזה, גם הרשות הפלסטינית הוברחה מעזה על ידי ארגון הטרור חמאס שהשתלט על כל השטח שישראל הפקירה מאחור.

גם ביו”ש אבו מאזן איבד מאוד את הפופולריות שלו, ולפי הסקרים, אילו לא היה נשאר כמו דיקטטור על הכסא אלא היה מקיים בחירות דמוקרטיות כמתבקש, כבר מזמן הוא היה הופך לפיסה מההיסטוריה.

6 – הכחשת קיומו של העם היהודי

כמה שזה נשמע מופרך, אך ממעקב אחרי נאומיו הפומביים של אבו מאזן ניתן להבין עד כמה דעותיו הזויות ובזויות. כך לדוגמה, לטענתו, הפלסטינים הם הצאצאים הישירים של הכנענים ששלטו בארץ לפני הכיבוש על ידי יהושע בן נון וצאצאי יוצאי מצרים.

העם היהודי שכבש את הארץ לעומת זאת, לפי גירסתו של אבו מאזן, אינו קיים. אז מה אנחנו? מתברר כי מי שמכים את עצמם היום יהודים, הם אנשים שהובאו ארצה במסגרת קנוניה קולוניאליסטית בריטית-הולנדית, ואין קשר בין היהודים היום ובין התנועה הציונית, לבין העם היהודי שישב לפני אלפי שנים בארץ ישראל.

מדובר בדעות שקשים לכתיבה ולקריאה, אך חשוב לנו להביא בפניכם את דעותיו הן בנושא זה והן בנוגע להכחשת השואה, על מנת שיבינו עד כמה מדובר בטרוריסט חולני ולא בפרטנר לשלום.

7 – הכחשת השואה והאנטישמיות

אבו מאזן חיבר ספר בשם “הפנים האחרות: הקשרים הסודיים בין הנאצים להנהגת התנועה הציונית”, המבוסס על תזה שכתב בעת לימודיו האוניברסיטאיים, ובו הוא טוען תחילה כי הציונות שיתפה פעולה עם הנאצים בזמן השואה.

הוא לא יכול להכחיש לחלוטין את השואה, שכן לטענתו הציונים היו אשמים בקיומה במידה שווה כמו הנאצים, על מנת שיצליחו להקים את מדינת ישראל על אדמת פלסטינה, אז לכן הוא מוצא דרך אחרת איך להכחיש את השואה.

לפי ההיסטוריה המעוותת של אבו מאזן, בשואה נרצחו רק כמה מאות אלפי יהודים ולא 6 מיליון, מספר עליו הוא טוען כי הציונים המציאו כדי שיקבלו מדינה. עוד הוא טוען כי בתאי הגזים לא השמידו יהודים, אלא רק שרפו גופות כדי למנוע התפשטות מחלות.

במקרים אחרים, כולל בחודשים האחרונים, טען אבו מאזן כי היהודים אשמים בשואה והיטלר ימ”ש הרג את היהודים רק בגלל הרקע החברתי שלהם ולא בגלל אנטישמיות, כי היהודים היו מלווים בריבית לגויים.

באופן כללי הוא מסביר כי אין מושג כזה אנטישמיות, וכי היהודים היו נרדפים במדינות בהם התגוררו רק בגלל שהם היו הראשונים לפגוע, בעיקר כלכלית, בשכניהם – כך לפי גירסת אבו מאזן.

8 – הכחשת הטבח של חמאס

למרות שארגון הטרור חמאס הוא יריב פוליטי מר שלו, גירש את שלטונו מרצועת עזה ורצח רבים מאנשיו, אבו מאזן בוחר לעמוד לצד חמאס כאשר מדובר במלחמה נגד ישראל ובתמיכה בטבח של יהודים.

כך, משרד החוץ של הרשות הפלסטינית התבסס על כתבה בעיתון השמאל ‘הארץ’, עיוות את נתוניו וטען כי הנרצחים במסיבה וביישובים (אותם כינו התנחלויות, כאמור שהוא לא מוותר על זכות השיבה לכל ארץ ישראל) מתו מירי מתוך מסוקים צבאיים של ישראל.

9 – ארגוני הטרור ה’סודיים’ של אבו מאזן

מעניין לציין שדווקא ארגוני טרור אחרים בראשם עומד אבו מאזן, לקחו חלק יחד עם חמאס במתקפת הפתע נגד ישראל בחג שמחת תורה, והשתתפו בטבח האכזרי ובחטיפה לרצועת עזה.

איך זה ייתכן למרות שחמאס העיף את אנשי הרשות הפלסטינית מרצועת עזה? הכירו את ארגון הטרור אש”ף, שגם בראשותו עומד אבו מאזן כחלק מהיותו יו”ר פת”ח – תפקיד שהפך אותו ליו”ר הרשות הפלסטינית.

בתוך אש”ף, שאבו מאזן הוא יו”ר הוועד הפועל שלה, חברים עוד שורה של ארגוני טרור ובהם החזית העממית, החזית הדמוקרטית, חזית שחרור פלסטין, ועוד. בתוך פת”ח חברים ארגוני טרור נוספים בהם חללי  אל אקצא, התנזים ונוספים.

10. ומי עדיין תומך באבו מאזן כמנהיג לגיטימי?

רוב מוחלט של כלי התקשורת הישראלים יכנו את אבו מאזן “יו”ר הרשות הפלסטינית”, אך בכלי תקשורת של השמאל מכנים אותו “הנשיא הפלסטיני”, גם כיום – אחרי הטבח האכזרי. נראה כי לגבי אבו מאזן, יש כאלה שעדיין שבויים בקונספציה, ורואים בו דמות לגיטימית ופרטנר, תוך התעלמות מהעובדות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר הצליח לשכנע את נשיא ארה”ב ג’ו ביידן ונוספים כי את השליטה על רצועת עזה, ביום אחרי ניצחון ישראל ומיגור חמאס, יש להעביר לרשות אזרחית פלסטינית חדשה, ולא בהנהגה תומכת ומממנת הטרור הנוכחית.

אך דווקא בתוך ישראל, יש כאמור כאלה שעדיין שבויים בקונספציה ומסרבים להבין זאת, ומתייחסים לאבו מאזן כדמות הגיונית, לגיטימית ושקולה. נקווה כי הם יתאוששו מהקונספציה המסוכנת, לפני שהיא תתפוץ לנו בפנים, במחיר דמים כמו פיצוץ הקונספציה מול חמאס.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

18 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

אבו טאזן(סיר בישול ) 🤣🤣🤣🤣

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הכל כאן נכון ועוד
1.למה בכלל כשמדברים על מדיניות מתייחסים לאדם מסוים? נניח שהוא בסדר מה יקרה ביום שאחרי כשימות או שיתנקשו בו. אם העם הפלסטיני הוא בעד טרור מה יעזור מנהיג מתון אפילו אם היה בנמצא???

צודק 100 אחוז צריך לחסל את כולם

את זה תשאיר למשיח!

אין כזה דבר לא משאירים למשיח עבודה. אנחנו נעשה כל מה שצריך והמשיח יעשה רק מה שננסה ולא נצליח!

אהבתי את השם שלך יעני לחסל בלי אבחנה

אבו מאזן כמו סינוואר. טעון חיסול. ראו ערך טבח מינכן, תמיכה במחבלים ועוד (מתןך הכתבה). אז תגמרו עניין ותחסלו אותו.

עכשיו לכו על זה עם התגובות…

אם הם מצאצאי הכנענים אז הצו האלוקי “לא תחיה כל נשמה”…. מדבר עליהם???
קדימה …
לעשות בהם משפט כתוב….
נ.ב. כל ההתייחסות לגויים בתגובות שלי מדבר רק בגויים הקדמונים שהיו עובדים לצבא השמיים לא כן הגויים שאנחנו חוסים בצלם….

אמן שהשם יקח אותו

הפרצוף שלו עקום.🤨
שכל כזה עקום הצליח להשפיע על המראה החיצוני שלו!
איזה אומנות להיות ערבי מפגר!

ימח שמו וזכרו
דרך אגב הוא לא עזב
את הטרור הרצחני הוא ממשיך לממן מחבלים
ולא חסר מחבלים ממנגנוני הביטחון של הרש”פ/ פתח/ משטרה פלסטינית הוא רק התרחב גם לטרור המדיני
הוא ארכי מחבל ודינו מוות

الله سيقتله

الله سيقتله תרגום בערבית

לא יודע מה איתכם, אבל בתמונה רואים עשר אצבעות…

מה שנכון זה שיתוף הפעולה בין הציונות לבין הנאצים בסוף מלחמת העולם השנייה. זה וודאי לגמרי. מכרו את היהדות החרדית תמורת היהדות החילונית.

שקרים, לשון הרע, ושנאת ישראל.

כתבות חדשות באתר

הגר"א פרץ מצהיר: "הנותנים – נותנים לעצמם"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
מפתיע: הכלי שחושף למשפחות כמה יעלו להם בעתיד כל חתונות הילדים יחד
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
מה מביא ישראלים רבים להשקיע בחו"ל?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture