המיוחדים

Aharon Krohn/Flash90

מחלוקת גדולה – בקטנה: סיכום מהיר של הקלחת הפוליטית המקומית בציבור החרדי

לא מצליחים להחזיק ראש בשאלה ‘מי נגד מי’ בבחירות הסוערות ביותר שידע הציבור החרדי לרשויות המקומיות? ‘חדשות JDN’ דואג לעשות סדר, עם סיכום זריז ומהיר של מוקדי ההתרחשויות המעניינות, שיוכרעו היום על ידי המצביעים
  • בואו להכיר את הטעם הכי קרוב לחלב>

    תוכן מקודם

  • צעירים? תעשו חשבון פשוט ותראו כמה זה שווה

    תוכן מקודם

  • למה שווה לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

    תוכן מקודם

  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

  • מוכנים לשינוי? בואו תגלו איך אלפי אנשים מרוויחים כסף מהדיגיטל

    תוכן מקודם

  • הוא בקושי יודע לקרוא וכבר אומר קדיש על אביו

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

אלעד

העיר אלעד עומדת באופן קבוע במוקד ההתרחשויות של הבחירות לרשויות המקומיות. גם הפעם, הדרישה הראשונה של יו”ר ש”ס אריה דרעי, כאשר עוד חשבו לחלק את הארץ בין המפלגות החרדיות ולמנוע את המחלוקת, הייתה שליטה על העיר אלעד. דרעי חייב לנצח בעיר עם הרוב הספרדי (למרות שאין רוב לש”ס), אחרי שהפסיד פעמיים לראש העיר ישראל פרוש.

ראש העיר ישראל פרוש מתמודד לקדנציה שלישית מטעם יהדות התורה, בעוד ש”ס מריצה מולו את יהודה בוטבול. דגל התורה תומכת במועמדותו של פרוש, למרות ההסכם, בהוראת מרן הגר”ד לנדו שליט”א, ואחרי שדיינים בחנו את ההסכם והורו כי אין לו תוקף הלכתי. הגר”ד לנדו הסביר כי בשביל האידישקייט של אלעד, דגל התורה חייבת לתמוך בפרוש.

מנגד, חסידות ויז’ניץ, לה אלפי קולות בעיר, החליטה ברגע האחרון, אחרי סגירת הרשימות, להטיל וטו על המועמדות של פרוש, וחתמו על תמיכה בבוטבול – כחלק מדיל פוליטי של ויז’ניץ עם חסידות גור ומפלגת ש”ס, בערים נוספות ברחבי הארץ.

הציבור הספרדי מפולג אף הוא, כאשר פרוש זוכה לתמיכה של רבנים בולטים בעיר, ושל קהילות שלמות – בהם תלמידי הגר”מ מאזוז, התימנים, ועוד. גם הדתיים מפולגים. סמוטריץ’ תומך בבוטבול ובן גביר תומך בפרוש.

גם ביהדות התורה וגם בש”ס טוענים כי לפי הנתונים, הם עומדים לנצח. אנחנו, ב’חדשות JDN’, נהיה איתכם במהלך היממה המותחת – ועד לפרסום חדשות האמת, כאשר נדע מי צדק, וניצח במערכת הבחירות הדרמטית.

אשדוד

הבחירות לראשות העיר אשדוד, נפתחו בקול סערה. בקו הסיום, המירוץ לראש העיר, לכל הפחות מהזווית החרדית, הסתיים עם כישלון גדול למהלך שניסה להוביל אריה דרעי, יחד עם יו”ר ש”ס המקומית אבי אמסלם, להחלפתו של ראש העיר יחיאל לסרי.

לסרי קיבל הצעות להפוך לשגריר ישראל במרוקו, ועוד שלל הצעות מפתות, אך הוא סירב והתעקש להתמודד שוב באשדוד. בתגובה, ברק סרי, יועץ התקשורת של ש”ס ושל דרעי בעבר, הודיע על התמודדות, וההערכה הייתה כי הוא יקבל את תמיכת המפלגה.

בסופו של דבר, סרי לא הצליח להתרומם בסקרים ובתוך ש”ס, לא כולם העדיפו את התמיכה בסרי על פני לסרי, ואמסלם עצמו הגיש מועמדות. גם הוא לא הצליח בסקרים, וברגע האחרון – למרות שמועצת חכמי התורה חתמה על מכתב חריף נגד לסרי, דרעי הודיע כי אמסלם מוריד מועמדות והם תומכים בראש העיר המכהן.

קרב נוסף מתנהל בעיר, בבחירות למועצה. בעקבות טענות על ניסיון לדחיקת הנציג הכלל-חסידי, הקימו ברגע האחרון מפלגה מתחרה לאגודת ישראל המקומית, בשם ‘אשדוד התורנית’, המשלבת את הנציג של סיעת שלומי אמונים, נציג של חסידות בעלזא ונציג של דגל התורה.

בית שמש

עליזה בלוך ניצחה בבחירות הקודמות, במפתיע, את משה אבוטבול – והיה ברור כי הפעם, זה לא יקרה שוב וייבחר ראש עיר חרדי ברוב קולות. אך בגלל הפוליטיקה בערים אחרות, גם בית שמש נקלעה לקלחת. דגל התורה הציבה ראשונה מועמד, את שמואל גרינברג. יצוין כי דגל התורה היא המפלגה החרדית הגדולה בבית שמש, עם כי לא בפער גדול מאגודת ישראל.

סיעות שלומי אמונים ומחזיקי הדת בעלזא הודיעו על תמיכה בגרינברג, אך אז דרעי החליט להריץ, כנקמה על המתרחש באלעד וערים נוספות, את משה אבוטבול לראשות העיר. בשביל דיל בבני ברק, הסיעה המרכזית של גור והסיעה המאוחדת של ויז’ניץ, החליטו לתמוך באבוטבול.

המשמעות היא כי אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, העיר בית שמש תצעד לסיבוב שני – מה שגביר משמעותית את הסיכויים של עליזה בלוך להמשיך לכהן בראשות העיר בית שמש, למרות הרוב החרדי הגדול. כמובן, שגם בדגל התורה ושלומי אמונים, וגם בש”ס, סבורים כי המועמד שלהם ינצח, אך בגלל הפילוג החרדי, נראה כי התושבים החרדים של בית שמש, יפסידו.

ביתר עילית

מאז מערכת הבחירות הסוערת שהייתה בעבר בין ראש העיר המכהן מאיר רובינשטיין, לבין חבר הכנסת יצחק פינדרוס, העיר ביתר עילית לא ידעה מערכת בחירות משמעותית. כל המפלגות החרדיות תמכו ברובינשטיין, ומולו התמודדו כל פעם נציגים אופוזיציוניים אחרים, שכמובן שלא הצליחו במשימתם.

הפעם, כחלק מההחלטה של דרעי להריץ מועמדים עצמאיים בכל הערים, מתמודד מטעם ש”ס מועמד בשם חננאל שם טוב. דגל התורה חשבה תחילה להריץ את דודי זלץ לראשות העיר, אך בסופו של דבר, בגלל סיכומים ארציים, היא כן תומכת ברובינשטיין.

במהלך משמעותי, נציגי האופוזיציה הסירו את המועמדות שלהם מראשות העיר, וכך הותירו את הבחירות לקרב של ראש בראש בין רובינשטיין לשם טוב. מספרית, רובינשטיין מנצח בפער גדול, אבל גם כאן ש”ס מציגה תמונת מבט שונה, וטוענת כי היא תנצח. את התוצאות, תדעו במהלך הלילה, בעדכונים השוטפים שלנו ב’חדשות JDN’.

בני ברק

אחרי וטו וחילוקי דעות משמעותיים, חנוך זייברט הוא המועמד המוסכם של יהדות התורה כולה, אגודת ישראל ודגל התורה לראשות העיר בני ברק – מולו מתמודדים שר הבריאות אוריאל בוסו מטעם ש”ס, ויעקב וידר מטעם הליכוד.

לפי הדיל הארצי, עליו נטען כי הוא נחתם בין ש”ס לבין הסיעה המרכזית של חסידות גור באגודת ישראל, בוסו היה אמור להסיר את מועמדותו – אך בפועל, זה לא קרה. עם זאת, ש”ס לא באמת מנהלת קמפיין עבור בוסו, שהתחיל את מסע הבחירות בקול רעש גדול סביב הלכלוך בעיר ומכת העכברים, אבל מאז הוריד פרופיל.

מאבק נוסף, מתנהל על מועצת העיר. דגל התורה מריצה רשימה נפרדת מאגודת ישראל. במקביל, יש מפלגה מתחרה נוספת בשם ‘טובת העיר’ של תלמידי הגר”ש אלתר. מנגד, ש”ס בבני ברק הצליחה לאחד את הציבור הספרדי, וצירפה את הנציג של הגר”מ מאזוז לרשימה למועצה.

חיפה

בעיר הגדולה בצפון מתמודדים לראשות העיר 12 מועמדים: לזר קפלון, קיריל קארטניק, דוד עציוני, יעקב בורובסקי, שרית גולן שטיינברג, יצחק בלס, אבראהים גטאס, יוסי שלום, יונה יהב, צביקה ברבי, עינת קליש רותם ואביהו האן.

מבחינת המפלגות החרדיות נרשם פיצול כאשר אגודת ישראל הודיעה על תמיכה בדוד עציוני ואילו ‘דגל לתושב’ בראשות סגן ומ”מ ראש העיר מיכי אלפר, חתמה על תמיכה ביעקב בורובסקי לראשות העיר.

מהסקר האחרון לפני הבחירות בעיר עולה כי יונה יהב, ראש העיר לשעבר מוביל עם 31.1%, בפער גדול מול המועמד דוד עציוני עם 19.3%, אביהו האן עם 10.5%. יעקב בורובסקי רק 4.6%, ואחריו שרית גולן עם 4.2%. ראש העיר עינת קליש רותם עם 4.1% המעיד על צניחה חסרת תקדים לראש עיר מכהן. 18.5% טרם החליטו. הסקר נעשה על ידי מכון מדגם בראשות מנו גבע, עבור רדיו חיפה והמקומון האינטרנטי ניוז חיפה קריות.

טבריה

בעיר טבריה, הציבור החרדי מנסה למנוע את חזרתו של רון קובי לראשות העיר. הניסיון של ש”ס להעביר חוק פרסונלי בשביל בועז יוסף – נכשל. כעת, החרדים בטבריה תומכים במועמדותו של יוסי נבעה.

עם זאת, למועצת העיר, הציבור לא מאוחר כולו. המקובל הגר”ד קוק שליט”א הקים מפלגה, וכינס תחתיו את כל הציבור החרדי – למעט ש”ס. האשמות רבות נשמעו במהלך הקמפיין בגין ההחלטה שלא להתאחד לחלוטין, כל הציבור החרדי, ולשמור על האחדות.

ירושלים

הפעם, כל הציבור החרדי תומך במועמדותו של משה ליאון לראשות העיר. הקרב, מתנהל על מועצת העיר. כלל המפלגות, ש”ס, אגודת ישראל ודגל התורה פועלות במרץ להגדיל את כוחן, בדגש על אגודת ישראל שנחלשה משמעותית בקדנציה החולפת, מה שהוביל לשנים בעייתיות עבור הציבור החסידי, שכעת מתאגד כדי להגדיל את כוחו.

מודיעין עילית

בעיר, כמסורת ארוכת שנים, לא מתקיימות בחירות לראשות העיר, ומועמד דגל התורה יעקב גוטרמן מצליח לבצר את מעמדו כראש העיר הנצחי. ההתמודדות היחידה של גוטרמן תהיה מול הפתק הירוק, שמשמעותו – רק לא גוטרמן. מדובר בפרוצדורה מקובלת בבחירות של רשויות מקומיות כאשר אין מתמודד מול ראש הרשות המכהן. התושבים יכולים לבחור בראש הרשות המכהן או להצביע עם הפתק הירוק ובמידה והפתק הירוק גובר על ראש הרשות המכהן, ראש הרשות החדש הוא יו”ר הסיעה הכי גדולה במועצה.

לפני מספר ימים, חדשות JDN חשף בפרסום ראשון כי רבנים בעיר, הבכירים ביותר, פעלו לאורך החודשים האחרונים בניסיון להחליף את גוטרמן ולהביא מועמד חדש. ניסיונות אלו כשלו ולבסוף מרנן הגר”ד לנדו והגרמ”ה הירש הכריעו לקיים מעין פשרה – מינוי פרויקטורים שיפעלו לצד גוטרמן בנושאים שונים הנוגעים לניהול התקין של העיר. המתמודדים למועצת העיר הם דגל התורה, ש”ס ו’בני תורה’ של הפלג הירושלמי.

עמנואל

למרות שהמתרחש במועצה המקומית עמנואל לא כל כך עלתה לסדר היום הציבורי, מתברר כי מתנהל שם קרב של ממש. אליהו גפני, חסיד גור ואחיין של משה גפני, מתמודד שוב לתפקיד בתמיכת ש”ס. ממול, אגודת ישראל מריצה את יהודה שפיצר, חסיד סלונים ולשעבר מנכ”ל עיריית ביתר עילית.

קריית יערים – טלזסטון

במועצה המקומית בפרוזדור ירושלים לא מתקיימות במערכת הבחירות המקומיות הפעם בחירות לראשות המועצה, זאת מאחר ואין אף מועמד שמתמודד מול ראש המועצה מטעם דגל התורה, יצחק רביץ. עם זאת, מתקיימות בחירות למועצת העיר כאשר ישנם שתי רשימות שמתמודדות – מפלגת ‘יד’ של של רביץ המזוהה עם דגל התורה ומפלגת ש”ץ המזוהה עם ש”ס.

במהלך הימים האחרונים התקיים משא ומתן אינטנסיבי בניהול רבני העיר משתי המפלגות במטרה לבטל את הבחירות לגמרי ולהגיע להסכמות בין המפלגות. אלא שלמרות כל הניסיונות הרבים, ל’חדשות JDN’, נודע כי בשבוע האחרון המשא ומתן התפוצץ ויתקיימו בחירות.

רכסים

ההחלטה של דרעי להריץ מועמדים בכל רחבי הארץ כנקמה על תמיכת דגל התורה בישראל פרוש בעיר אלעד, בהוראת הגר”ד לנדו שליט”א, הביאה בין היתר להרצת מועמד גם ברכסים, בניגוד להסכם רב-השנים לרוטציה על ראשות המועצה בין דגל התורה לש”ס.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

25 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כתבה רצופה שקרים וחצאי אמיתות ופרשנות מעוותת

כל האתר הזה מגמתי וגזעני כאילו שס זה בלי רבנים,
חוצפה וחילול ה’ וביזוי כבוד התורה
אני מצטרף למחאה
אין ליראי ה’ מה לחפש כאן

מה לעשות שדרעי פועל בגלוי וסוגר דיל עם האדמו”ר מהסיעה המרכזית, ואפילו לא מסתתר מאחורי רבנים.

ומה לעשות שהאדמו”ר מסיעה המרכזית הוא גדול הדור

שום מגמתי ושום נעליים יש כאן נקמה של מועמדי קש על ידי דרעי זה ברור וזועק מהקירות

גם אני

מאוד מעניין! המועמדים של אגודה ודגל הם כמובן מועמדים לגיטימיים “מטעם גדולי ישראל”. ואילו של ש”ס – מועמדי נקמה…

פשוט רשעים, גועל נפש
הכל דרעי ונקמה, אתם לא אתר חרדי, אם הרב סלים חזר והדגיש כי כל עיר נבחנה לגופה היה ועדות רבנים מטעמו ברכסים בבית שמש ובעוד מקומות למה אתם משקרים שוב ושוב,
אתם בדיוק כמו תקשורת השמאל שעושה תעמולה נגד ביבי והחרדים

אני חייב לומר למרות שאני לא בוחר ש’ס, אבל רואים כאן ממש כתבה אחר כתבה נוטה לכיוון דגל ואגודה וחבל אתם מאבדים הרבה צופים אתם בעצם מקבילים ליתד והמודיע …

שאל נא את רבני רכסים ויאמרו לך דעתם. בידיעה! הם אומרים זה לא אנחנו זה הכל דרעי ! בדוק!
צ”ל את האמת אריה דרעי הוא האבא של הפוליטיקאים. ורווחים פוליטיים לחם חוקו ! האם יש כאן טובת התושב הספרדי באלעד?? מי אמר ? העיקר שראש העיר ספרדי ! הזוי
אין מי שמקבע את הניחתות הספרדית יותר מדרעי

וכי נראה לכם שמועצת החכמים לא יודעת כלום ודרעי כופה את דעתו עליהם????
די להתנשאות נמאסתם
וגם אם יש לו דעה לכן שמו אותו שם ולא אותי או אותך……

את זה אומרים על כל רב עוד מאז משה רבינו – זה לא הוא זה המקורבים……
צריך לדעת שגם אם באמת עבדו על הרב, מה שהוא אומר – קדוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

צודק

גועל נפש וטיפשות של אנשי דלא מעליי שכל מטרתם. לפלג ולפלג

האתר הזה שלא תמיד כותב דברים נכונים, הפעם הוא דייק כמעט בכל מילה….
אין מה לעשות תתמודדו…. האמת היא רק אחת!!! וזאת המציאות…
ואם קשה לכם לשמוע את האמת? פשוט ביותר תתמודדו

להפר הסכם זה====== לפלג
לא להכיר בציבור שלם זה ======לפלג

מה עם צפת חברים
לא מתקיימים שם בחירות????????????

אם אין מחלוקות בצפת,אז זה כנראה לא מעניין…………אי אפשר להאמין שאנשים משלנו אוהבים, פשוט חיים ממחלוקת. למשל מה לחסידות גור ולעיר אלעד? אין להם שם קהילה בכלל. הם מתערבים משנאת המן “שלומי אמונים”כי הם רואים בהם מתחרים. ולא “מאהבת מרדכי” שזה בוטבול. לידיעתכם הוא מעידות המזרח, נראה את גור מקבלים לסמינר שלהם בת מעידות המזרח……… ומה קרה לויזניץ שמתיימרים באהבת ישראל….?????????

צודק

פשוט גועל נפש……………נקודה…………….

דרעי נקמן מסריח

כתבה מפלגת ומגעילהההה.

יש מישהו שחושב שדרעי הוא לא המילה הראשונה והאחרונה בש”ס ? האם דרעי הוא לא המר”ן של ש”ס? שאלו נא את רבני רכסים שכפה עליהם את המחלוקת והם לא רצו
טובת העיר אלעד עומדת לנגד עיניו של דרעי ? או שהוא לא מוכן שעיר ספרדית יהי’ לה מועמד לא שס”י
אם לא היה פוליטיקה ארצית – היה טעם להתמודד מול ישראל פרוש ?
דרעי, חוץ מהטענה פוליטית של הסכם , אין לו טענה ענינית לגופו של מועמד . לא היה אחד שאמר שבוטבול יעשה יותר טוב לאלעד מישראל פרוש ! תקנו אותי אם אני טועה!

לדעתי אסור לקורא את הכתבות שלכם נוטלת טעם של ריח יראת שמים ואכמ”ל

נראה לי שצריכים להרים ראש בשס שיביאו יושב ראש אחר. ושפוי וממושמע לרבנים. ולדעת לא להסכים אוטומטי למה שהוא אומר!!!!!!!!!

כתבות חדשות באתר

הלוואות ייעודיות למחתנים ומתחתנים במרכנתיל
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
הצצה לחייו של אלימלך בן ה8, הסובל משיתוק מוחין
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
הגר"א פרץ מצהיר: "הנותנים – נותנים לעצמם"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
נולד לכם תינוק? איזו עגלה כבר החלטתם, אבל מה עם החתונה שלו?
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
מטוס-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
סאווראן הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
לב יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture