ישנם יתרונות רבים נוספים לסרטי תדמית אך בכל הקשור לקידום אתרים בגוגל מדובר בטיל בליסטי בכל הנוגע לסיוע לאתר האינטרנט שלך בתחום הקידום האורגני – יש לו את הכוח לשפר את הדירוג שלך באופן ניכר.
כתוצאה מכך, הרבה מאוד גולשים צופים כעת בסרטונים (86% מהם, ליתר דיוק) וההשפעה שיש לסרטונים על אנשים גדולה פי כמה ממאמרים. סרטונים משתלמים יותר מכמה בחינות בהשוואה למאמרים.
מכיוון שסרטוני תדמית קצרים ומורכבים מהרבה מידע רב ערך ותמצית, הם הרבה יותר יעילים מחומרי שיווק אחרים. לכן, תוכלו למשוך יותר לקוחות חדשים בתקופה קצרה יותר. האם זה שווה את זה? אין ספק בכלל.
הכול מתחיל ונגמר במיקוד
בעולם השיווק המשתנה ללא הרף, הפרסום צריך להיות ממוקד. גוגל המציאה ושכללה את השיטה הזו מכיוון שיש לה ספרייה אינסופית של מידע על כולנו – הרגלי ההוצאות שלנו, מי החברים שלנו, הגיל שלנו, מה אנחנו אוהבים לאכול ומה אנחנו אוהבים ללבוש.
יתכן שכל מי שיש לו גישה למידע זה יוכל להציג לנו פרסומות המותאמות לתפקידנו. למעשה, גוגל מרוויחה עשרות מיליארדי דולרים מפרסום באמצעות המידע הזה. אנחנו יכולים להשתמש בזה כדי לקבל חתיכה קטנה מהעוגה הענקית הזו על ידי מיקוד לקהלים ספציפיים שאנו רוצים לגייס כלקוחות פוטנציאליים ומשלמים.
סרט תדמית לעסקים קטנים הוא דרך מצוינת להתחיל – ישנן מספר דרכים לשווק את העסק שלך: ראשית, למדנו שהגולשים שלנו אוהבים לצפות בסרטונים. אם ניצור עבורם סרטונים, הם ימצאו אותנו בפלטפורמות וידאו – יוטיוב וגוגל. לפעמים הם נתקלים בעסקים גם כשהם לא מחפשים משהו כזה. במילים אחרות, אתה מקבל שתי ציפורים במכה אחת: כדאי מאוד לפרסם ביוטיוב ובגוגל!
סרט תדמית לעסקים – שאלות ותשובות
כמה עולה להפיק סרט תדמית לעסקים?
עלות הפקת סרט תדמית נעה בין אלפי שקלים בודדים לעשרות אלפי שקלים, בהתאם לתקציב ולצרכי הלקוח והעסק.
מה ההבדל בין סרט פרסומת לסרט תדמית?
סרטון פרסומת הוא סרטון שנוצר כדי למכור מוצר או שירות. סרט תדמית הוא סרטון המשמש לקידום ארגון, אירוע או קמפיין.
באיזה פורמט מפיקים סרטון תדמית אינטרנטי?
פרסום באינטרנט מופק בדרך כלל בפורמט דומה לשידורי טלוויזיה. כלומר: Full HD ויחס רוחב-גובה של 16:9. יחד עם זאת, גם פלטפורמת ההפצה של הסרט חשובה מאוד. לדוגמה, עבור אינסטגרם, נצטרך להשתמש ביחס רוחב-גובה של 1:1, בעוד שבמודעות של Tiktok, יחס הרוחב-גובה הוא 9:16 (כלומר, הסרטון נוצר לגובה ולא לרוחב כמו בטלוויזיה).
מי אחראי על כתיבת התסריט לפרסומת או סרט תדמית?
הסרט הפרסומי או התדמיתי נוצר על ידי צוות השיווק ועליו לכלול את שם החברה וסלוגן. צוות השיווק גם ימציא תסריט לסרטון, שעשוי לכלול קריינות, ראיונות או מונולוגים קצרים.