ביום שלישי בערב נערך באלעד מעמד הנחת אבן הפינה לבית המדרש הגדול דחסידי לעלוב בראשות כ"ק אדמו"ר שליט"א, לאחר תפילת מעריב נערך מעמד חתימה על מגילת היסוד
כשלפני כן כ"ק האדמו"ר שליטא הזכיר בדבריו כי השטח המיועד לבניה הינו שטח שנבחר במיוחד ע"י אביו כ"ק מרן אדמו"ר זיע"א כשטח שעליו רצונו הקדוש שייבנה בנין בית המדרש הגדול.
יצויין, כי כ"ק מרן אדמו"ר זיע"א אף התבטא בקדשו ואמר: כי הבית מדרש באלעד איז מיין בית מדרש.
ואף השקיע כוחות עצומים בבנית הקהילה הקדושה באלעד. בהדרת קודש אף ניצוק באבן הפינה אבן מחדרו של כ"ק מרן אדמור הברכת משה זיע"א מתוך תפילה מעומק הלב על והראינו במהרה בבנינו – בית גדול לתורה וחסידות.
כ"ק אדמו"ר שליט"א חתם על מגילת היסוד לאחר מכן חתם גם הגר"ז הורביץ שליט"א ועוד. אחרי כן יצאו לרחבת בית המדרש שם יצק כ"ק אדמו"ר שליט"א את אבן הפינה לבניין בית המדרש הגדול שיבנה
במקום בית המדרש שקיים כעת, וכן כובדו הרבנים הגאונים שליט"א וראש עיריית אלעד לצקת אבן את הפינה, בתום המעמד נכנסו לבית המדרש שם ערך כ"ק אדמו"ר שליט"א לחיים טיש. במהלך הלחיים טיש נשאו דברים הגר"ז הורביץ שליט"א והרב שמחה קרקובסקי שליט"א משב"ק אדמו"רי בית לעלוב. י
צויין. במעמד השתתפו רב הקהילה הרה"צ רבי פישל בידרמן והרה"צ רבי שלמה בידרמן בן כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א ורבני הקהילות באלעד שבאו לשמוח על פינת יקרת מאירה נוספת בעיר התורה באלעד שתקרין תורה וחסידות על כל הסביבה.




















