לרגל ההילולא העשירי של האדמו"ר בעל הבאר יעקב מנדבורנה זי"ע, בנו מ"מ כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א ערך טיש וסעודת הילולא בליל ההילולא יום רביעי ז' אדר תשפ"ב בהיכל הטישים בקרית נדבורנה בבני ברק • הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא רב ואב"ד בני ברק נשא דברים לאחמ"כ האדמו"ר ערך את הסיום הש"ס ואמר קדיש, וכן נשא דברי חיזוק והתעוררות במשך כשעה ארוכה לזכרו הטהור של בעל ההילולא • כמו"כ עלה האדמו"ר עם קהל חסידיו לפקוד את הציון הק' • צילום: דוד ארזני