הרבה אנשים באו מחוץ לבני ברק מוקדם, גם אני הייתי בתוכם, נשארו כמה שעות עד תחילת ההלוויה, מה עושה יהודי? נכנס לבית מדרש, לעיני כל מי שנכנס לכל בתי המדרש והישיבות באזור הלוויה נגלה מחזה מדהים! לא היה מקום לשבת, היה פיצוץ!
מאות אנשים נעמדו בפתח וחיפשו מקום ישיבה ולא מצאו, ילדים ישבו עם ספרים על הארץ ולמדו!
הכתבים מחפשים את האקשן בחוץ, האקשן האמיתי נמצא עמוק בפנים!
החלק של הלויה שלא הראו בתקשורת ובכל האתרים
הרבה אנשים באו מחוץ לבני ברק מוקדם, גם אני הייתי בתוכם, נשארו כמה שעות עד תחילת ההלוויה, מה עושה יהודי? נכנס לבית מדרש, לעיני כל מי שנכנס לכל בתי המדרש והישיבות באזור הלוויה נגלה מחזה מדהים! לא היה מקום לשבת, היה פיצוץ!
מאות אנשים נעמדו בפתח וחיפשו מקום ישיבה ולא מצאו, ילדים ישבו עם ספרים על הארץ ולמדו!
הכתבים מחפשים את האקשן בחוץ, האקשן האמיתי נמצא עמוק בפנים!
מי כעמך ישראל!!!