כַּנִּרְאֶה שֶׁנָּפַל הַפּוּר
וְהַפַּעַם זֶה נִגְמַר!
לַמֶּמְשָׁלָה זֶהוּ יוֹם כִּפּוּר
וְאֵין אִישׁ שֶׁלִּבּוֹ נִכְמָר…
אָכֵן הִסְפִּידוּ כְּבָר רַבִּים
אֶת הַכִּלְאַיִם הַמּוּזָר,
אַךְ הַפַּעַם מְקַוִּים…
סוֹפִית זֶה נִגְזָר…!
חֹק וְעוֹד חֹק נוֹפֵל
וּבָאוֹפּוֹזִיצְיָה חֲגִיגָה,
מִתְפַּזֵּר גַּם הָעֲרָפֶל
סְבִיב 'אַחְדוּת' הַהַנְהָגָה.
בְּחַסְדֵי הַשֵּׁם עָבָר
חֹק מִתְנַגֵּד נַיָּדִים,
יַד יְרֵא הַשֵּׁם גָּבַר
וְאַפּוֹ שֶׁל הַפָּרִיץ, הֶאְדִּים.
הַקְלָטוֹת מְבִיכוֹת פֻּרְסְמוּ
מִתּוֹךְ הַחֶדֶר – הַמֵּידָע,
בַּמִּשְׁטָרָה בְּרֹגַע הֻעַלְמוּ
פְּרָטִים חֲשׁוּבִים מִוַּעֲדָה!
וְהוֹרֵי הַנַּעַר מִתְחַנְּנִים
לִמְצֹא אֶת בְּנָם הָאוֹבֵד,
הַאִם הָיוּ כָּךְ שַׁאֲנַנִּים
בְּמִקְרֶה שֶׁל 'נָהוֹר' וְעוֹבֵד???





















למה אין מנגינה