הגאון הרב דינר קיבלם בעזרת נשים של בית בית מדרשו 'דברי שיר' שם מסר שיחה מיוחדת בה דיבר עמם על המתיקות שיש בעסק התורה, ועד כמה מאושר האדם העוסק בתורה, לסיום עברו התלמידים להתברך ב'צאתכם לשלום' ושיזכו לגדול בתורה'.
לאחר מכן ביקשו רבני הישיבה לשמוע דברים קצרים מהגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א ששהה כמידי שבוע אצל הגרי"א דינר לשימוש חכמים. הרב אדלשטיין נאות לבקשה ומסר דברי ברכה קצרים בפני התלמידים.




















