האדמו"ר מבאבוב בכתיבת אותיות לע"נ האחים נספי אסון מירון
ביום ר"ח אב התקיים במעון הקודש של כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א מעמד סיום כתיבת האותיות לס"ת הנכתב בימים אלו ע"י קהילת דאברא לע"נ האחים הק' הבה"ח משה נתן נטע אנגלרד ז"ל והילד יהושע ז"ל בני הגה"צ רבי יצחק מנחם מענדיל אנגלרד שליט"א ראש כולל באבוב ירושלים ובן אבד"ק דאברא זצ"ל אשר נהרגו באסון הנורא בל"ג בעומר תשפ"א בהר הקודש מירון. סה"ת יוכנס אי"ה ברוב פאר והדר לביהמ"ד באבוב בח' חגי ירושלים ביום כ"ח אב בראשות הרבנים הגאונים הצדיקים שליט"א בני וחתני כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א וקהל רב.