עצרת מספד על גאב"ד ירושלים זצ"ל בבית מדרשו של הגר"א דויטש
בעיצומו של צום תשעה באב התקיימה עצרת מספד במלאת השבעה להסתלקותו של גאב"ד ירושלים הגרי"ט וייס זצ"ל בבית המדרש תפארת שמואל בבני ברק. דברי קינה ומספד על חורבן ביהמ"ק וסילוקן של צדיקים נשא מרן ראש הישיבה הגר"א דויטש שליט"א שהעצרת התקיימה בבית מדרשו וכן הגאון הגדול ר"א דינר שליט"א גאב"ד עדת ישראל שהיה ידידו הקרוב של הגאב"ד עוד מימי מנעוריו בלונדון בבית אביו הגרי"צ דינר זצ"ל גאב"ד לונדון והגר"פ שוב שליט"א מרבני ב"ב ומודיעין עילית