צילום: דובר צה"ל
גל הטרור נמשך: כמעט יומיים אחרי שהמחבל מהפיגוע במחסום בכניסה למחנה הפליטים שועפאט הצליח להימלט, והמצוד של מערכת הביטחון אחריו נמשך במהלך החג. במהלך החג נכנסו כוחות צה"ל לתוך המחנה, התעמתו עם עשרות תושבים שיידו עליהם אבנים ושיגרו לעברם זיקוקים, כאשר במקביל האריך בית המשפט את מעצרם של 4 העצורים החשודים בסיוע למחבל, עד לשבוע הבא.
דובר צה"ל מסר היום, כי "שובר גלים – לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר שלושה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון". בהודעה ציינו בצה"ל כי הכוחות פעלו לא רק במחנה הפליטים שועפאט, אלא בעוד מספר אזורים ביהודה ושומרון. "לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה במספר מוקדים באוגדת יהודה ושומרון, בין היתר בכפר פרעון", נמסר.
"לוחמי צה"ל פעלו בנוסף באלפאוור שבמרחב החטיבה המרחבית יהודה, ועצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. הכוחות פעלו גם בכפר אבו שחידם שבחטיבה המרחבית בנימין למעצר המבוקש החשוד במעורבות בפעילות טרור, במהלך הפעילות מספר חשודים יידו אבנים ובקבוקי תעברה לעבר הכוחות שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות", עדכן דובר צה"ל.
"בנוסף, לפנות בוקר זוהה ירי מרכב חולף לעבר היישוב שבי שומרון שבמרחב החטיבה מרחבית שומרון. כוח צה"ל שהיה בפעילות יזומה במרחב הגיב בירי אל עבר הרכב, זוהו מספר פגיעות ברכב. כוחות צה"ל פתחו בסריקות במרחב במהלכן נמצאו מספר תרמילים, הכוחות סורקים אחר חשודים במרחב. אין נפגעים. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון", נמסר לסיום.





















תראו מה הם עושים בזמן שאנחנו חוגגים!! הם שליחים של הקב"ה להציל אותנו. ה ישמור עליה.