מעמד כתיבת האותיות התקיים בבית רב ביהמ"ד הרה"צ ר' ישראל לעמברגער שליט"א, בהשתתפות בני המשפחה, חברי הקהילה, רבנים ואישי ציבור. התהלוכה יצאה ברוב פאר והדר בראשות כ"ק האדמו"ר מדז'יקוב ויז'ניץ שליט"א, ברחובות המרכזיים של רמה ד'1, בהשתתפות ציבור גדול מבני השכונה.




















