פרשי המשטרה. צילום: דוברות המשטרה
ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית, הלילה (מוצאי שבת) בתל אביב, גלשה לאלימות. מוקדם יותר היום חזרו השר איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי על כך שהמשטרה לא תאפשר את חסימת נתיבי איילון, והבהירו שבמידה וכן המשטרה תבצע מעצרים ותעשה כל מה שתוכל כדי למנוע זאת. אלא שבשעות האחרונות המחסומים בכניסה לאיילון נפרצו, ומאות חסמו את הנתיבים המרכזיים. לאחר שהמשטרה הפעילה אמצעים לפיזור הפגנות, כולל מכת"זית ופרשים, הנתיבים נפתחו חזרה לתנועה. 4 נעצרו
בדוברות המשטרה (ת"א) עדכנו על "הפרת הסדר בתל אביב". בהודעה נכתב מוקדם יותר כי הנתיבים המרכזיים בעיר, נחסמו: "ארבעה מוחים נעצרו במסגרת הפרת הסדר. כוח משטרה חסם את הרמפה במחלף השלוש ובלם את ירידת המוחים לאיילון". עוד נמסר מוקדם יותר: "משטרת ישראל הכריזה על הפגנה לא חוקית. עשרות מפגינים יורדים לכיוון כביש 20. כוח משטרה במקום בולם אותם".
צילום: שמעון ברוך
במקביל, ביום חמישי הקרוב יתקיים "יום ההתנגדות לדיקטטורה". מארגני המאבק ברפורמה המשפטית הודיעו הערב בהפגנה המרכזית ברחוב קפלן כי ביום חמישי הקרוב, יערכו את "יום ההתנגדות לדיקטטורה". במהלך היום יתקיימו מאות מחאות ברחבי הארץ נגד "חקיקת הדיקטטורה". היום הזה מגיע לאחר שבשבוע שעבר קיימו את "יום השיבוש הלאומי".
בין הצעדים של מארגני "יום ההתנגדות", יהיו צעדות, מחאות, הפגנות ושיבושים ברחבי הארץ כפי שהתקיימו ביום רביעי האחרון וצעדי מחאה חדשים. ממארגני ההתנגדות נמסר: "ככל שהממשלה תדרוס אנחנו נתגבר ונשמור על הדמוקרטיה הישראלית. נבלום בגופנו ובנפשנו את הרס הדמוקרטיה הישראלית". בשבוע שעבר נרשמו עימותים אלימים במיוחד בין המפגינים למשטרה.
צילום: ידיעות מהשטח, 27א*





















לכבוד אנשי השמאל והתקשורת,
אני כל כך שמח לראות ולשמוע אותכם מתפרעים משתוללים וצועקים, זה הוכחה שאנו צועדים בכיוון הנכון, את המדינה "הדמוקרטית" שהקמתם כובשים החרדים בעזרת ה' בעוד כמה שנים כבר לא ישאר ממכם כלום כי הרי אין לכם המשך, במקרה הטוב שאתם כבר מתחתנים יש ילד וכלב, לאחר שהילד גודל הוא יורד לחו"ל ומתחתן שם עם גויה ל"ע, מר"צ כבר לא קיימת בקרוב גם העבודה לא תעבור, אבל שימו לב ! עם ישראל חי פורח ומשגשג הספסלים בהיכלי התורה והחסידות מתרבים, והעם שחי ונושם באלפיים שנות גלות רדיפה ופוגרומים ימשיך לשרוד אך ורק בכח התורה ומסירות נפש לקיום מצוותיה, כל העמים הגויים שאתם מנסים להדמות אליהם אפילו אינפריות כדוגמת הקומוניזם שעל אדניהם השתתם את המדינה כבר לא קיימים, תעשו חושבים יש לכם עדיין תקווה, תחזרו לעם שלכם ולאבא שבשמים שעדיין מחכה לכם ויקויים בנו הפסוק – "ובא לציון גואל ולשבי פשע ביעקב" בב"א
עזוב אחי שלא יחזרו גם שם הם יקלקלו זה ערב רב תמיד הם קלקלו
לבן מלך,
יישר כוח לתגובתך! כל מילה – אמת! הקב"ה מסובב ומסובב את המציאות,
אבל הפעם אנחנו למעלה! אנחנו המנצחים!
שנים רבות, השמאל היה למעלה, ועכשיו תורנו לנצח – נצחון לנצח, לעד!
והם יובסו לעד! סופו של השקר ליפול, ועכשיו הוא נופל מול עיננו!
יחי הקב"ה, יחי עם ישראל ההולכים בדרכיו!
כל מה שקורה עכשיו – זה הקב"ה מכין את הקרקע למשיח שיבוא
לגאלנו במהרה, שיהיה לו יותר קל לכבוש את המציאות.
אתה מבין שאף חילוני לא קורה את הפוסט שלך???
אל תתאמץ צ' .שבוע טוב .
הגב ל רועי
מרץ 5, 2023 12:58 am
לבן מלך,
יישר כוח לתגובתך! כל מילה – אמת! הקב"ה מסובב ומסובב את המציאות,
אבל הפעם אנחנו למעלה! אנחנו המנצחים!
שנים רבות, השמאל היה למעלה, ועכשיו תורנו לנצח – נצחון לנצח, לעד!
והם יובסו לעד! סופו של השקר ליפול, ועכשיו הוא נופל מול עיננו!
יחי הקב"ה, יחי עם ישראל ההולכים בדרכיו!
כל מה שקורה עכשיו – זה הקב"ה מכין את הקרקע למשיח שיבוא
לגאלנו במהרה, שיהיה לו יותר קל לכבוש את המציאות.
זה מה שיש לכם לעשות במוצאי שבת?…. משועממים ממש.
במקום לשבת עם המשפחה על שולחן שבת, לקיים סעודה רביעית של צאת שבת, להיות באוירה מרוממת לאחר שבת מנוחה ומענגת…. כמה אתם מפסידים
הגב ל רועי
מרץ 5, 2023 12:58 am
לבן מלך,
יישר כוח לתגובתך! כל מילה – אמת! הקב"ה מסובב ומסובב את המציאות,
אבל הפעם אנחנו למעלה! אנחנו המנצחים!
שנים רבות, השמאל היה למעלה, ועכשיו תורנו לנצח – נצחון לנצח, לעד!
והם יובסו לעד! סופו של השקר ליפול, ועכשיו הוא נופל מול עיננו!
יחי הקב"ה, יחי עם ישראל ההולכים בדרכיו!
כל מה שקורה עכשיו – זה הקב"ה מכין את הקרקע למשיח שיבוא
לגאלנו במהרה, שיהיה לו יותר קל לכבוש את המציאות.
רצה הקב"ה לזכות את ישראל, לפיכך הרבה להם הפגנות, הרע במיעוטו…
שמאל = ראשי תיבות שוטרים מכתזית אלות ליכודניקים כל אלה יפזרו אותם חחח… פורים שמח!😀
וואו כמה זקנים תחזרו לבית
לא ברור למה הם מניפים את דגל ישראל
הם מבינים מה זה המגן דוד
כל מילה בסלע
ועוד ידוע ש "ערב רב " שונאים את השבת
ומכאן שהפגנה מתקיימת במוצ'ש